Hoppa till innehåll
Anime.se

Berserk, bok fem


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Ah! Äntligen! Hoppas bara att den inte tar slut tills nästa tillfälle jag är där...

 

Zaku: Mangan fortsätter längre än animen. Helt klart att köpas även om man är det minsta förtjust i Berserk.

 

EDIT: Ändrade till rätt namn :sleep:;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Animen utspelar sig mellan volymerna 4-14 om jag inte har fel. Just nu finns det 29 volymer ute, så ja mangan fortsätter längre än animen,

 

 

okej, var tur att den gick längre blev lite orolig eftersom animen slutar på ett så dåligt sätt att ja blev arg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man ska vara petig är det bara 27 volymer som finns utgivna ;)

Volym 28 är helt ute i lösa kapitel, dock inte utgiven som volym än och

volym 29 är nyss påbörjad.

 

Som det redan nämnts, 150 kr för en volym av Berserk är ändå väldigt mycket kvalite för pengarna IMHO. Alternativ är att köpa tyska eller italienska utgåvor, billigare, men inte lika lättläst som engelska för de flesta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En engelsk volym Bärsärk kostar ungefär 150 bagare i Svedala. Med lite tur 140. Men det är den värd. Det är den värd så det sprängs och blir över.

Då skall det mycket till. :blush:. Jag tycker inte ens att mina favoritmangor är värda det pris som de engelska utgåvorna säljs för.

Bagare! Whey, får mig att tänka på MAD ;)

 

Alternativ är att köpa tyska eller italienska utgåvor, billigare, men inte lika lättläst som engelska för de flesta.

Eller köpa japanskt som är ännu billigare. *MYUN!* :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nå, man får ju lyxigt papper... hur viktigt det nu är för en.

 

Pappret duger... Men tidigare så har amerikanska utgåvor fallit på en sak, limmet. Vad är det för idé att trycka på fint papper om du måste springa omkring och leta efter sidorna i hela lägenheten. Böckerna knastrar när du öppnar dem, går så att säga av på mitten.

 

Nu kanske de har blivit bättre dock.

 

*Ior som inte tycker om när man snålar på fel saker.*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...