Yrat Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Det går spela upp region 1 filmer men inte region 4 varför? Är den halvregionkodad min dvdspelare? Funkar också till min ps2 (alltså reg 1)men inte region 4. Visste ni om att Japanerna har också region 2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Din spelare är låst till region 1? Kan du spela upp region 2 skivor och region 1 så är det konstigt om region 4 inte fungerar. Ja, jag vet att Japan också har Region 2, dock har de NTSC som kan ge lite otrevliga effekter med vår europeiska utrustning om man har lite äldre prylar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet november 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 aa men om man köper en dvdspelare och den kan låsa upp region 1 o 2 är de konstigt. Ungefär som om att man kan gå in på datorn och gå in på internet men man kan inte spela på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 aa men om man köper en dvdspelare och den kan låsa upp region 1 o 2 är de konstigt. Ungefär som om att man kan gå in på datorn och gå in på internet men man kan inte spela på den. Varför är det konstigt? Det är fullt möjligt att låta en DVD-spelare spela upp ett flertal regioner, men inte andra. Låt VideoHelp hjälpa dig med upplåsning av fler regioner! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Men får man inte med ett papper där det står hur man gör den regionsfri när man köpen dvdn? Vi fick det, och dvdn kostade endast 699 kr, super pris på coopen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet november 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Men jag har ett hemmabiopkaet grabbar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 jag kollade upp så min dvd var regionsfri, det är ju smartast. ps2an kan man ju göra regionsfri med lite pill, men går det med dvd? polarn knappade bara in en kod på sin dvd och sedan var den regionsfri osv. tja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg