Hoppa till innehåll
Anime.se

vilken serie är bäst


tetsuo-shima
 Share

vilken anime serie tycker ni bäst om  

47 medlemmar har röstat

  1. 1. vilken anime serie tycker ni bäst om

    • Neon Genesis Evangelion
      19
    • Cowboy Bebop
      4
    • Lupin The 3RD
      2
    • Mobile Suit Gundam
      0
    • Full Metal Panic!
      17
    • Patlabor The Mobile Police
      1
    • Cardcaptor Sakura
      2
    • Bubblare:Dragon Ball
      2


Rekommenderade inlägg

  • Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Och det kan bli störande med ditt 10101910910 hela tiden har du tänkt på det kanske >:( >:) ;)

 

Jaså? Så mina överdrivna siffror är för många för dig att fatta.

Det står för att det är för många liknande trådar med exakt samma tema. Men, men. Spamma på du.. Och se det bara från ditt tycke......

 

 

det jobbiga är inte dina siffror. utan ditt ständiga tjat om hur jobbiga de andra forumiternas inlägg är. det blir en ganska negativ och tråkig atmosfär när man ser klag från en och samma person hela tiden.

 

men för att svara på huvudfrågan:

jag röstar utan tvekan på evangelion, helt underbar serie.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta så mycket Moberg... Men kan som sagt inte alltid hålla mig. Blev bara allmänt störd på killens lillebror. Skall försöka att låta bli med detta i framtiden.

 

 

ingen fara. så länge vi kan hålla en god stämning här inne så är jag nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Evangelion, lätt. Kanske mest för att det är den enda jag sett... *skäms en aning*

 

...och sen tänkte jag bitcha lite och anse att det är våldsamt skoj när forumen har bad guys som gnäller på nykomna gröningar och fjortisar och vad det nu kan vara. I alla fall när det gått så långt att alla vet om det, förutom de stackars nykomlingarna, och de får sina sårade själar så ompysslade av resten av forumet att de snart blir glada igen. De har dessutom lärt sig att det finns folk som bitchar, vilket är helt i sin ordning.

 

Heh, det kan vara skoj åtminstone... :rolleyes:

 

Skulle vilja tillägga att ingen behöver ta åt sig eller bli upprörd, men det är väl upp till var och en när jag tänker efter ;)

 

Peace! ...and war!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du behöver inte rösta vet du.

 

Precis, och du behöver inte skriva dumma kommentarer, men likväl så gör du det. Det jag menade var att om man ska lägga upp en omröstning så kan man gärna göra den lite mer komplett så att man slipper starta 100 omröstningar till som mer eller mindre behandlar samma ämne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

smaken är som baken som sagt.. men jag förstår inte riktigt alla diggar EVA så mycket.. finns ju så många bättre serier.. tycker den är rätt lam faktiskt.. hänt ofta att man har hört "ååå den äger så hårt" så frågar man vilka andra serier de har sett.. hee inga andra typ

 

:sleep:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

smaken är som baken som sagt.. men jag förstår inte riktigt alla diggar EVA så mycket.. finns ju så många bättre serier.. tycker den är rätt lam faktiskt.. hänt ofta att man har hört "ååå den äger så hårt" så frågar man vilka andra serier de har sett.. hee inga andra typ

 

:sleep:

 

Evangelion är absolut ingen serie att börja med, även om den är bra så tror jag att man inte uppskattar den på samma sätt om man förstår den som om man inte förstår den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...