Hoppa till innehåll
Anime.se

Någon bra anime serie


kredzell
 Share

Rekommenderade inlägg

Om du gillade Berserk kommer du att älska Gungrave:) Liknande berättande, börjar med ett skumt(och uselt) avsnitt, vilket sedan fortsätter tillbaka i tiden. Det handlar om vänskapen mellan två personer, "familjen"(Millennion, en stor organisation, maffia typ) och andra relationer med vänner och fiender. Första delen är utan tvekan det bästa jag sett inom animescenen.

Andra delen kan ses som lite sämre, dock hålls karaktärsutvecklingen, animationerna, musiken och allt annat på topp, så man kan helt enkelt inte annat än älska den :) Den är lite dyster/mörk/deprimerande på sina sätt, men det höjer bara betyget. Perfekt slut också ;)

 

För några screenshots: http://www.anime-planet.com/animerec/675.html

Klicka på kameran.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Berserk animen är ju tyvärr inte klar, dom ahr ju slutat gjort den om jag mins rätt, manga fortsätter däremot... bra anime...varierar per person ^-^ älskar all anime jag ser och därför har jag typ ingen riktig favorit...men om det skulle vara så liger nog Hunter x HUnter och Shaman King bland dom bästa ;) sett för mycket för att komma ihåg alla ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NOIR. Sjukt bra, underbar musik. Två unga flickor, massor av vapen. Vad mer kan man begära? :]

 

Blod :P

 

Störde mig en hel del på att allt blod var helt borttaget. I en sådan typ av serie behövs det för att bidra till mer realism eller för att kännas seriösare, om det skulle varit en komedi vore det lugnt, men eftersom att den är så pass seriöst framställd annars så. Musiken är grym dock, och annars är den bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...