Hoppa till innehåll
Anime.se

Rurouni Kenshin!


Mekurion
 Share

Rekommenderade inlägg

Så en massa strider som är blodiga är bättre än den kärlekskomik och de känslor som kommer senare i serien?

 

Personligen så visst, 95 avsnitt är litet för långt med bara det som sker i serien, men att säga att det inte finns några bra avsnitt efter 60 tycker jag är litet skumt...

eller så har jag bara en onaturligt stor humorkänsla.

 

Jag har ingen favoritepisod eftersom det känns som att man höjer något över alla andra, vilket jag inte sysslar med, tycker det är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Delarna efter 60 är bara där för att göra serien längre.

 

Serien var planerad till efter Shishio dramat.

 

Sen e det meningen med ett stopp.

Men jag älskar hela serien =)

Kenshin är såå cool *oroo!*

 

Stämmer ej. Kenshin Mangan gjordes före Kenshinserien. Den slutar några år efter serien tar slut...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stämmer ej. Kenshin Mangan gjordes före Kenshinserien. Den slutar några år efter serien tar slut...

 

Det är sant att mangan gjordes före och att den slutade några år efter att serien va slut med det var inte det som Phaze menade. Saken är den att dem slutar följa mangan efter Kyoto arken!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är så hemskt, dom skulle ha väntat tills mangan var klar innan dom gjorde resten av serien.

Hur många här har läst mangan?

Jag tycker mangan var helt superb, skulle dom gjort serien helt efter den så hade den blivit så mycket bättre..

den avslutande delen med Enishi är såå bra i mangan..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Riktigt tung serie. En av favoriterna =)

 

Förtsår inte riktigt varför alla slutade vid 62... Visst jag kan acceptera att alla tycker att det skulle vara det bästa slutet, det tycker jag ocskå. Helt klart, men samtidigt så är det Kenshin vi snackar om. Man vill ju ha mer av det goda. Kanske inte för mkt, men mer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...