Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam

Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

mja 3 avsnitt sätter inte direkt några spår se typ 10 avsnitt... men som sakt när man har kollat på en så bra serie som GS och GSD sen gå och se nån gundam som är sämre ritat och inte har sån bra story så¨är det alltid svårt.. säger jag.. då skulle jag hellre rekomendera Gundam X... Gundam duble är fan också en frän robot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

jag gillar mer seed på det sättet att det går att första gundams utan att använda en mindre atom bomb på dem, vilket det känns som i wing, men en gundam i wing som håller nästan samma klass som dem i seed är lätt epion >:D har jag nämnt det förrut? ;)

EDIT: kom på en grej nu när jag ska börja se om GSD igen... fan vad vi har mobbat Shinn i den här tråden, visst att han förtjänat det för at than har en av dem jobbigaste personligheterna genom tiderna... men ändå :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är direwkt ingeh som gillar Reelina har jag för mig hehe.. jag tyckte mindre om henne iaf... Samnt gillade ja ginte heero helelr så värst mycket han är en tråkig karaktä... Duo därimot elelr Catra gillade jag=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sådärja, Nu har jag sett klart hela Gundam Wing :D,Som Heero skulle sagt: "Mission Complete!" B)

Serien i sig var ok, men det var ett förbaskat hoppande mellan sidor och det blev ganska rörigt efter en stund.

Slutstriden var för övrigt skit cool :D men jag gillar nog Gundam SEED bättre ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Puhiceus, har du sett Gundam wing Endless waltz också?

isf... så har Heero en annan skit cool replik där...

"Mission accepted", mot slutet då alltså...

... jag tror jag befinner mig i en gundam kris... har ingen lust att se på nån anime alls... utom några speciella, ex blood+ och sen kan jag se om och om speciella ögonblick i GS och GSD... finns det någon bot?

(?) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hittat lite ny info om ryktena kring special avsnittet :)

SEED DESTINY Final Plus?

Also being reported on 2ch is that the hobby mags announced a special program consisting of a compilation of all 50 episodes of SEED DESTINY plus a new "after episode", "Erabareta Mirai" ("The Chosen Future"), that will be broadcast on Christmas.

låter spännande ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aa det gör det :D är det en lågn film eller är det en OVA som i Gundam seed

antagligen kommer det där avsnittet som går igenom avsnitt 1-50 bli som ett av GS special avsnitt som kom i 3 delar fast i nu blir det bara 1 avsnitt verka det som som går igenom hela serien ..

sen det som handlar om efter serien lär väl bli en OVA eller som det hette i GS " afterphase" :) .. om man kollar på GS - Between the stars ..

så det ska bli intressant :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

• Skapa nytt...