Hoppa till innehåll
Anime.se

Årets sämsta film


Daffid
 Share

Rekommenderade inlägg

Vilken är den sämsta film som ni har sett i år?

Räknar bara såna som har släppts i år.

 

Day after tomorrow är en av kandidaterna till det sämsta jag har sett på bio i år.

Populär musik från Vittula för mig som inte läst boken kändes handlingen väldigt sönderryckt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ocean's Twelve, bara det att gänget befinner sig i Amsterdam en del gör ju att man vill spy.

Skådespelarnas håller ungefär lika hög klass som en död skalbagge.

Handlingen ska man inte ens prata om.

 

Den enda i filmen, vars rollinsats är någorlunda bra var statisten i början av filmen.

 

Riktigt dålig alltså; 1/10

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säger Van Helsing jag med. Snygga specialeffekter, men den mest usla story och karaktärsutveckling jag sett, för att inte tala om alla usla oneliners och klichér.

Jag sitter gladeligen och lyssnar på farmors oändliga tjat om tiden förr än att tvingas se om denna sk. film :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alien vs Predator - Snyggt gjord men USEL handling. Asså en kvinna som överlever och får slåss till sida med en annan ond mot Alienserna.

 

Överlever hon? Var det inte hon som stod mitt på sydpolen, några timmars bilfärd från isbrytaren de kom dit med, utan fortskaffningsmedel eller ens jacka? Hon var ju mer dödsdömd där än hon var nere mot Älgarna.

 

Håller med om att det var en usel film. Men det var rätt kul att precis exakt alla dog, och att regissören inte tyckts fatta att den enda överlevande hade ungefär en kvart kvar att leva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...