Zeke Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Gött nytt år!!! Det får ganska många höra från mig idag. Men ja,jag menar det. Men tyvärr hände de med det i Thailand och den blir inte så bra. Men nu slipper man i alla fall höra om Irak kriget. Men över till frågan! Vet ni nån ny manga/anime som kommer år 2005? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Jag har hört att Astroboy och Dragon ball gt ska komma ut (pocket) Jag är inte helt säker men jag TROR att Howls moving to castle, eller vad den nu hette, kommer på bio någon gån, men jag är som sagt inte säker.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 visserligen inte en anime... men intressant ändå, Final Fantay VII: Adventchildren Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 visserligen inte en anime... men intressant ändå, Final Fantay VII: Adventchildren Kommer den komma som en manga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Ny anime som kommer som jag ser fram emot är Ah! My Goddess TV. Börjar den sjätte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Jag har hört att Astroboy och Dragon ball gt ska komma ut (pocket)Jag är inte helt säker men jag TROR att Howls moving to castle, eller vad den nu hette, kommer på bio någon gån, men jag är som sagt inte säker.. Jo, Studio Ghiblis nya film "Howl's Moving Castle" kommer gå upp på bio i Sverige någon gång i år. Det är i alla fall vad jag har förstått.. Ny anime som kommer som jag ser fram emot är Ah! My Goddess TV. Börjar den sjätte. Vilken kanal? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Ny anime som kommer som jag ser fram emot är Ah! My Goddess TV. Börjar den sjätte. Vilken kanal? TV Tokyo? Japan, i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Aha, du menade en helt ny sässong av Ah! Megami-sama!, missuppfattade och trodde du menade att serien skulle sändas i Sverige.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Keitaro står Nytt år,ny anime och ny manga?? så det gäller inte bara manga... och nej tvivlar på att den kommer som manga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 well du sa att det inte var en anime, och nu att den inte är manga, så då är den väll rätt OT? ;) Själv längtar jag efter mer anime på tv, var otroligt mysigt att se hacksign på 4an <3<3<3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Själv längtar jag efter mer anime på tv, var otroligt mysigt att se hacksign på 4an <3<3<3 Ja, mer anime på tv, fast inte för mycket, det skulle förstöra tjusningen med det hela... Jag hoppas att Naruto ska komma som pocketutgåva på svenska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 ''Astroboy'' och ''Ah!My Goddess'' (om jag nu stavade rätt <_<) ska komma ut i år (till dom ''vanliga'' affärerna då,så att inte allt finns på S F Bok.Har för mig att dom redan har Astroboy.),om jag inte minns helt fel.Fast dom kanske redan har kommit ut,vad vet jag. EDIT: Upptäckte just att även ''Yu-Gi-Oh! The movie' ska gå på bio i år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrystalClear Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Chobits kommer oxå försa numret ska komma nån gång i sommaren! Längtar tills dess ;) hörs.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 En animerad version av Xenosaga EP 1 började nu i torsdags (6/1) på japansk tv. Sen ska det väl komma en Metallalkemist film i år också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Kolla gärna här har jag skrivit lite info skriv gärna eget: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2379 -EDIT- Oj då! hade du oxå skrivit en sån tråd men det hade jag märkt om inte jag skulle missförstå den dära sökfunktionen! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Men det där handlar väl ändå inte om anime den där listan du länkar till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg