Skatan Milla Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Här är en liten bild jag fixat ihop idag, ja ni kan ju alla se vad det är för något så jag vet inte vad mer jag skall skriva ^^ http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/Goodnight.jpg Kommentarer, Kommentarer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 jättesöt ^^ Handen var bara liiiiiite -väldigt lite- för liten,men det syns inte så mycket.Och tja,skuggningen på näsan ser lite skum ut :/ annars jättefint,Millan ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 fin, men jag håller med om att skuggningen på näsan ser lite skum ut.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Ja det där med näsan stör mig faktiskt också, för det ser inte ut så på pappret där är kontrasten mycket mindre, det är nästa så jag vill editta det i Photoshop.... Men som vanligt så orkar jag inte med det ^^ Handen, ja den blev ju som den blev jag satt och fipplade med den ett tag men sedan så orkade jag inte mer så därför är den så :/ Men tack för kommentarerna hursomhelst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Snyggt! du blir skit grym på teckna snart ju!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Tack tack, man kan ju alltid hoppas ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Hmm, Mycket fin, dock ser näsan ut lite konstigt. men men ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Helt klart en av dina bästa bilder (tycker jag) bortsätt från näsan. BRÖST, FINT *drääääggel* :O¨~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Snajs bild Milla! *stressad* KKEP UP THE GOOD WORK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 KAWAIII!!!! ^^ Hon är *gäll röst* Urgullig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 tack tack alla :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 du blir lugnt mycket bättre hela tiden! fortsätt fortsätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg