Hoppa till innehåll
Anime.se

Wolf's Rain


Wilcon
 Share

Rekommenderade inlägg

Dags för första posten då...

 

Om det fortfarande är av intresse så kan jag säga att blomman brukar kallas för nattens prinsessa/drottning i Svergie. För att fortsätta vara blomnörd så kan jag berätta att det är en ganska speciellt blomma, den blommar under natten, och endast en natt per år. När den väl blommar så fylls hela huset med en underbar doft.

 

I framtiden hoppas jag att kunna skriva nåt om anime också... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Dags för första posten då...

 

Om det fortfarande är av intresse så kan jag säga att blomman brukar kallas för nattens prinsessa/drottning i Svergie. För att fortsätta vara blomnörd så kan jag berätta att det är en ganska speciellt blomma, den blommar under natten, och endast en natt per år. När den väl blommar så fylls hela huset med en underbar doft.

 

I framtiden hoppas jag att kunna skriva nåt om anime också... ;)

 

 

Intressant fakta! (for real)

 

Btw, välkommen till forumet! :) (har varit registrerad i 3 år men inte börjat vara aktiv förens på senaste tiden :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det fortfarande är av intresse så kan jag säga att blomman brukar kallas för nattens prinsessa/drottning i Svergie.

Sån där info är helt jämrans ovärdelig för översättare. Go go. Inte för att det är jag som har Wolf's Rain nu, men om det vore.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...