Hoppa till innehåll
Anime.se

Animé-musikvideotävling på Uppcon:04!


Genma
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 weeks later...
Måste den innehålla allt som står på hemsidan, eller måste den bara ha en manga släppt i Sverige?

 

Om det bara är mangan som måste vara släppt i Sverige blir urvalet lite längre iaf ^^;

Det står ganska tydligt, men ja, det räcker att serien man vill ta klipp ifrån är släppt på ett medium i Sverige, oavsett om det är serie ( T.ex. Naruto), DVD (t.ex. Full Metal Panic) osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur är det med musiken? Måste den vara svensksläppt? XD XD (dum fråga kanse men)

 

Och hur är det om man vill göra t.ex. på Fumoffu!, eller någon annan säsong2 som kanske inte är släppt? o_O

Det var bara videoklippen som är bunden till temat men Du får garanterat pluspoäng om Du använder svensk musik!

 

"Full Metal Panic! Fumoffu" är visserligen inte släppt i Sverige men jag ska inte vara helt omöjlig. Skulle jag förbjuda den så skulle jag vara tvungen att förbjuda 100 avsnitt Naruto också och det vore ju tråkigt för de som vill göra en Naruto-video.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har världens bästa AMV på gång, problemet är väl att det är lite tveksamt för mig att ställa upp i tävlingen eftersom det är jag som håller i den... "What to do, what do to"...

Ge bidraget till mig så jag kan lämna in det, det är du skyldig mig efter colaburken!

Äh, gör en egen. :) Hade Du inte en på gång?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äh, gör en egen. :) Hade Du inte en på gång?

Jo, har planerat lite, men den nuvarande datorn är för seg för att jag skall plåga mig igenom några minuters film. Har dock beställt en Mac mini, men leveranstiden är upp till 7 veckor, så jag vet inte om jag hinner :/ får hoppas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äh, gör en egen. :) Hade Du inte en på gång?

Jo, har planerat lite, men den nuvarande datorn är för seg för att jag skall plåga mig igenom några minuters film. Har dock beställt en Mac mini, men leveranstiden är upp till 7 veckor, så jag vet inte om jag hinner :/ får hoppas.

Får hoppas på det då. Ju fler bidrag desto roligare tävling. :)

 

Är det några andra här på forumet som sitter och filar på ett bidrag till Uppcons tävling?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...