Genma Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Japp, det stämmer, det kommer anordnas en tävling i konsten att göra Animé-musikvideos på Uppcon:04! Regler och temat för tävlingen finns på följande adress: http://www.uppcon.com/index.php?menu=tavl&p=39 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 ja coolt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Så fort jag satt in mer RAM och installerat Adobe Premiere 7 ska jag sätta mig ner och jobba på en ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet januari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Så fort jag satt in mer RAM och installerat Adobe Premiere 7 ska jag sätta mig ner och jobba på en ^^ Ah, trevligt! Kom ihåg att lämna in den i tid på konventet, tid för det kommer upp senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thornster Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Måste den innehålla allt som står på hemsidan, eller måste den bara ha en manga släppt i Sverige? Om det bara är mangan som måste vara släppt i Sverige blir urvalet lite längre iaf ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet februari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Måste den innehålla allt som står på hemsidan, eller måste den bara ha en manga släppt i Sverige? Om det bara är mangan som måste vara släppt i Sverige blir urvalet lite längre iaf ^^; Det står ganska tydligt, men ja, det räcker att serien man vill ta klipp ifrån är släppt på ett medium i Sverige, oavsett om det är serie ( T.ex. Naruto), DVD (t.ex. Full Metal Panic) osv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Hur är det med musiken? Måste den vara svensksläppt? XD XD (dum fråga kanse men) Och hur är det om man vill göra t.ex. på Fumoffu!, eller någon annan säsong2 som kanske inte är släppt? o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet februari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Hur är det med musiken? Måste den vara svensksläppt? XD XD (dum fråga kanse men) Och hur är det om man vill göra t.ex. på Fumoffu!, eller någon annan säsong2 som kanske inte är släppt? o_O Det var bara videoklippen som är bunden till temat men Du får garanterat pluspoäng om Du använder svensk musik! "Full Metal Panic! Fumoffu" är visserligen inte släppt i Sverige men jag ska inte vara helt omöjlig. Skulle jag förbjuda den så skulle jag vara tvungen att förbjuda 100 avsnitt Naruto också och det vore ju tråkigt för de som vill göra en Naruto-video. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet februari 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Jag har världens bästa AMV på gång, problemet är väl att det är lite tveksamt för mig att ställa upp i tävlingen eftersom det är jag som håller i den... "What to do, what do to"... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Jag har världens bästa AMV på gång, problemet är väl att det är lite tveksamt för mig att ställa upp i tävlingen eftersom det är jag som håller i den... "What to do, what do to"... Ge bidraget till mig så jag kan lämna in det, det är du skyldig mig efter colaburken! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet februari 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Jag har världens bästa AMV på gång, problemet är väl att det är lite tveksamt för mig att ställa upp i tävlingen eftersom det är jag som håller i den... "What to do, what do to"... Ge bidraget till mig så jag kan lämna in det, det är du skyldig mig efter colaburken! Äh, gör en egen. :) Hade Du inte en på gång? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Äh, gör en egen. :) Hade Du inte en på gång? Jo, har planerat lite, men den nuvarande datorn är för seg för att jag skall plåga mig igenom några minuters film. Har dock beställt en Mac mini, men leveranstiden är upp till 7 veckor, så jag vet inte om jag hinner :/ får hoppas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet februari 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Äh, gör en egen. :) Hade Du inte en på gång? Jo, har planerat lite, men den nuvarande datorn är för seg för att jag skall plåga mig igenom några minuters film. Har dock beställt en Mac mini, men leveranstiden är upp till 7 veckor, så jag vet inte om jag hinner :/ får hoppas. Får hoppas på det då. Ju fler bidrag desto roligare tävling. :) Är det några andra här på forumet som sitter och filar på ett bidrag till Uppcons tävling? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 men det skulle vara kul om fick se några av bidragen här på sidan. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Jag kan posta bidragen ngnstanns så att de kan laddas hem ifrån sidan om de håller kvalitetsmässigt samt storleksmässigt(japp, helt och hållet oresonlig här nu men men, bandbredd är inte något som regnar ner från himmelen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg