Hoppa till innehåll
Anime.se

Ny naruto sida


shilosa
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag och min bror håller på med en ny svensk naruto sida och vi undrar om designen osv. fungerar.

 

Den är inte klar och all info är inte upplagd. Så ni behöver inte tjata om det.

 

mvh ann-charlotte

 

Och URL till sidan finns var?

 

Syrran glömde visst de ...

*Poff* Gafvert's inlägg längre ner förklarar varför länken försvann /Teron

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ojoj, gillar designen! Ser lovande ut! Jobba på! :)

 

Tack, alltid kul att höra något positivt.

Designen tycker jag personligen inte var särskilt mycket att jubla över, och den buggar rätt ofta med firefox. Sen eran slogan "Naruto in sweden here to stay..." På engelska? Inte nog med att den låter konstigt, men när det ändå är en sida på svenska känns det bara fånigt.

 

Men förutom det så ser det väl lovande ut, jobba på!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Posta inte länkar till webbsidor där man kan ladda hem piratkopierade filmer och serietidningar. Detta gäller även webbsidor som uppmanar till nedladdning alternativt erbjuder länkar till dylika webbsidor, fildelningsnätverk, hubbar och liknande.

 

Tips: Läs reglerna för varje forum du går med i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ojoj, gillar designen! Ser lovande ut! Jobba på! :)

 

Tack, alltid kul att höra något positivt.

Designen tycker jag personligen inte var särskilt mycket att jubla över, och den buggar rätt ofta med firefox. Sen eran slogan "Naruto in sweden here to stay..." På engelska? Inte nog med att den låter konstigt, men när det ändå är en sida på svenska känns det bara fånigt.

 

Men förutom det så ser det väl lovande ut, jobba på!

 

Jo vi har märkt att den ser otroligt konstig ut i fire fox. men inget vi har prioriterat att fixa . det e så mycke just nu. den engelska slogan på loggan var för att man skulle kunna ha den överallt. o att man skulle kunna länka den på en engelsk sida oxå.

Även om det kan vara mitt fel då jag tänker på engelska. Jag glömmer ofta ord på svenska eftersom jag är så etablerad i engelskan

 

Sidan är gjord för att det ska finnas ett forum och info för dem som kanske inte är lika etablerade med engelska eller känner sig mer hemma att prata svenska.

 

Sen låter d där ganska kul. eran design e skit och sidan buggar hela tiden. men annars e den bra.. helt sjuk mening eftersom basic grejer e typ deisgnen som man strävar efter att den ska bli bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen låter d där ganska kul. eran design e skit och sidan buggar hela tiden. men annars e den bra.. helt sjuk mening eftersom basic grejer e typ deisgnen som man strävar efter att den ska bli bra.

Det allra viktigaste på en sida är, tro det eller ej, innehållet, och det är snarare det jag syftar på. En sida utan vettigt innehåll är helt värdelös, medan design egentligen bara handlar om att göra sidan mer vänlig för ögonen och lättare att hitta på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sidan är gjord för att det ska finnas ett forum och info för dem som kanske inte är lika etablerade med engelska eller känner sig mer hemma att prata svenska.

 

Som forehead redan sagt, var är denna info då? Och tillgången till infon blir ännu värre om man kör utan javascript, jag ser inte varför sidan ska kräva att man har det aktiverat?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sidan är gjord för att det ska finnas ett forum och info för dem som kanske inte är lika etablerade med engelska eller känner sig mer hemma att prata svenska.

 

Som forehead redan sagt, var är denna info då? Och tillgången till infon blir ännu värre om man kör utan javascript, jag ser inte varför sidan ska kräva att man har det aktiverat?

 

Om du läst längst upp skulle du sett att det står på sidan att vi inte är klara med informationen och att sidan är en väldigt ny idé, och därför finns ännu inte infon upplagd på sidan, jag jobbar som ett djur för att få all info klar. Sedan är det väl roligt om folk gillar designen även om alla inte har samma sak.

 

Det här var ett första försök, herregud, man frågar om designen och förklarar snällt är sidan är ny osv och ni tjafsar om java script.

det här var första sidan min bror någonsin kodat. man måste ju få lite erfarenhet innan allt går som smort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skit i vad dom andra säger... sidan är helt okej!

 

tack, infon kommer som sagt bara man har tålamod. nästa gång vi gör en sida tänker vi inte be om någon åsikt för folk verkas inte förstå när man skriver att den inte är klar ännu. suck.

 

Tack och lov för människor som förstår att man har ett liv utanför datorn ockås som inser att det kan ta lite tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Posta inte länkar till webbsidor där man kan ladda hem piratkopierade filmer och serietidningar. Detta gäller även webbsidor som uppmanar till nedladdning alternativt erbjuder länkar till dylika webbsidor, fildelningsnätverk, hubbar och liknande.

 

Tips: Läs reglerna för varje forum du går med i.

 

och hur tror du folk laddar ner anime då? om inte pirat?

hela den här sidans existens bygger i praktiskt taget på att anime blivit så populärt för att det är lätt tillgängligt. dvs. gratis

 

och tycker du inte att genom den här sidan ni också uppmuntrar till mer piratkopierad ned laddning av anime.

Ni utnyttjade faktumet att folk laddade ner anime i pirat format och sedan när ni var etablerade vänder ni ryggen på piratkopiering och säger er alltid varit emot.

 

Väldigt dubbelmoraliskt enligt mig.

 

//Jag är för gratis media i alla format.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du läst längst upp skulle du sett att det står på sidan att vi inte är klara med informationen och att sidan är en väldigt ny idé, och därför finns ännu inte infon upplagd på sidan, jag jobbar som ett djur för att få all info klar. Sedan är det väl roligt om folk gillar designen även om alla inte har samma sak.

 

Det här var ett första försök, herregud, man frågar om designen och förklarar snällt är sidan är ny osv och ni tjafsar om java script.

det här var första sidan min bror någonsin kodat. man måste ju få lite erfarenhet innan allt går som smort.

 

Det jag såg var att all info inte var upplagd, nu verkar det mer som om ingen info alls är upplagd. Vet inte riktigt om jag gillar svenskan i "Hand Förseglingar", men det kanske är ordet som används i den svenska mangan....

 

Med andra ord, tycker man inte om det ska man vara tyst? Det är ett faktum att sidan fungerar riktigt kasst i Firefox, och det enda du säger är att det inte är något ni prioriterar? Tänker ni någonsin prioritera det? Varför fråga om designen fungerar om man inte bryr sig ifall den inte gör det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och hur tror du folk laddar ner anime då? om inte pirat?

hela den här sidans existens bygger i praktiskt taget på att anime blivit så populärt för att det är lätt tillgängligt. dvs. gratis

 

Självklart är den animen folk laddar ner pirat. Du kanske inte märkt det men det finns lagliga sätt att införskaffa anime på.

 

och tycker du inte att genom den här sidan ni också uppmuntrar till mer piratkopierad ned laddning av anime.

Ni utnyttjade faktumet att folk laddade ner anime i pirat format och sedan när ni var etablerade vänder ni ryggen på piratkopiering och säger er alltid varit emot.

 

På vilket sätt menar du att anime.se uppmuntrar till piratkopiering? Hur utnyttjades faktumet att många laddade ner anime?

 

Väldigt dubbelmoraliskt enligt mig.

 

//Jag är för gratis media i alla format.

 

Jag är för att du och alla andra ska jobba gratis åt mig =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du läst längst upp skulle du sett att det står på sidan att vi inte är klara med informationen och att sidan är en väldigt ny idé, och därför finns ännu inte infon upplagd på sidan, jag jobbar som ett djur för att få all info klar. Sedan är det väl roligt om folk gillar designen även om alla inte har samma sak.

 

Det här var ett första försök, herregud, man frågar om designen och förklarar snällt är sidan är ny osv och ni tjafsar om java script.

det här var första sidan min bror någonsin kodat. man måste ju få lite erfarenhet innan allt går som smort.

 

Det jag såg var att all info inte var upplagd, nu verkar det mer som om ingen info alls är upplagd. Vet inte riktigt om jag gillar svenskan i "Hand Förseglingar", men det kanske är ordet som används i den svenska mangan....

 

Med andra ord, tycker man inte om det ska man vara tyst? Det är ett faktum att sidan fungerar riktigt kasst i Firefox, och det enda du säger är att det inte är något ni prioriterar? Tänker ni någonsin prioritera det? Varför fråga om designen fungerar om man inte bryr sig ifall den inte gör det?

 

Jag skrev det här när jag trodde vi skulle få upp lite info dagen efter, men vi stötte på lite problem. därför så kom det ingen info my mistake.

Njae. jag har inte läst svensk manga på naruto.

det finns ju sådana ord som är lite *suspekta* men om du har ett bättre förslag så lyssnar jag givetvis.

klart vi ska prioritera det. Vi har tänkt byta från explorer till fire fox själva.

 

Jag menade ifall designen fungerade på en naruto sida. inte om den buggade. för det är vi otroligt medvetna om och kommer självklart rätta till det.

Haha. sen är jag möjligtvis en smula aggro mot negativ kritik som ni uhm. kanske sett i forumet ja.

 

// ta inte allt så allvarligt så kanske jag också kan gaska upp mig en smula.. *k and h*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

anime blivit så populärt för att det är lätt tillgängligt. dvs. gratis

Icke. Anime har blivit populärt därför folk gillar den annorlunda stilen och berättelserna, att det alltid funnits "bootlegs" i olika varianter har ju bidragit med att det kunnat spridas lättare.

 

Ni utnyttjade faktumet att folk laddade ner anime i pirat format och sedan när ni var etablerade vänder ni ryggen på piratkopiering och säger er alltid varit emot.

 

Väldigt dubbelmoraliskt enligt mig.

Jag kan inte säga emot här. Visst jag har laddat ner piratkopior då jag inte visste bättre, och som du säger har jag vänt ryggen åt piratkopiering. MEN.... jag har aldrig sagt att jag *alltid* varit emot kopieringen.

Att det är dubbelmoraliskt behöver ju inte sägas för dem som håller på så, men personligen tror jag att det inte finns så många som säger så. De skulle bli avslöjade rätt snabbt. Dubbelmoral finns nog i alla människor, även perfekta jag :rolleyes: , t.ex. att jag tycker det är fel hur vissa slakterier behandlar sina kreatur, men ändå köper jag deras produkter. Vaför? Det är bekvämt, för annars måste man åka några extra kilometer till en annan affär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skit i vad dom andra säger... sidan är helt okej!

 

tack, infon kommer som sagt bara man har tålamod. nästa gång vi gör en sida tänker vi inte be om någon åsikt för folk verkas inte förstå när man skriver att den inte är klar ännu. suck.

 

Tack och lov för människor som förstår att man har ett liv utanför datorn ockås som inser att det kan ta lite tid.

 

jo, att sidan inte är klar än syns, vilket vissa inte verkar ha förstått alls... men jag är säker på att det kommer att bli förbättringar, för det blir det alltid på nystartade sidor! fortsätt jobba på bara!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skit i vad dom andra säger... sidan är helt okej!

 

tack, infon kommer som sagt bara man har tålamod. nästa gång vi gör en sida tänker vi inte be om någon åsikt för folk verkas inte förstå när man skriver att den inte är klar ännu. suck.

 

Tack och lov för människor som förstår att man har ett liv utanför datorn ockås som inser att det kan ta lite tid.

 

jo, att sidan inte är klar än syns, vilket vissa inte verkar ha förstått alls... men jag är säker på att det kommer att bli förbättringar, för det blir det alltid på nystartade sidor! fortsätt jobba på bara!

Jag tror att de flesta har förstått att sidan inte är helt och hållet klar, men när han presenterar sidan och ber om åsikter är det klart att han får ärliga åsikter. Vi säger ju vad vi tycker är dåligt för att han skall kunna förbättra det, och om sådana åsikter inte önskas skall han nog avstå från att fråga över huvud taget. Att vilja ha kommentarer som "åh shit alltså!!1!! fan va grymt!!" får man inget av.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skit i vad dom andra säger... sidan är helt okej!

 

tack, infon kommer som sagt bara man har tålamod. nästa gång vi gör en sida tänker vi inte be om någon åsikt för folk verkas inte förstå när man skriver att den inte är klar ännu. suck.

 

Tack och lov för människor som förstår att man har ett liv utanför datorn ockås som inser att det kan ta lite tid.

 

jo, att sidan inte är klar än syns, vilket vissa inte verkar ha förstått alls... men jag är säker på att det kommer att bli förbättringar, för det blir det alltid på nystartade sidor! fortsätt jobba på bara!

Jag tror att de flesta har förstått att sidan inte är helt och hållet klar, men när han presenterar sidan och ber om åsikter är det klart att han får ärliga åsikter. Vi säger ju vad vi tycker är dåligt för att han skall kunna förbättra det, och om sådana åsikter inte önskas skall han nog avstå från att fråga över huvud taget. Att vilja ha kommentarer som "åh shit alltså!!1!! fan va grymt!!" får man inget av.

 

tack sååå mycket för att du vill säga vad som är fel med sidan, saken var bara att vi redan visste vad som var fel på sidan, därför blir sådana kommentarer väldigt överflödiga. tack nej tack för kommenater som "åh shit asså grymm sida" Dom ger mig ingenting heller utom möjligen övermod. ;). Jag ville möjligen höra lite mer inspirerande svar, om vad som fungerar med designen, ifall loggan såg okej ut, ifall färgkombinationerna gick ihop, ifall man ska ha fetare stilar på vissa ställen för att folk ska hitta lättare osv. istället för "Den buggar i fire fox dude... varför ska man ha java script över huvud taget" alla som är naruto fans är inte data hackers. otrloligt nog. Klart jag väntade mig ett antal negativa och positiva kommentarer men på den här sidan drar dom till sådana extremer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...