Hoppa till innehåll
Anime.se

Shaman King på DVD?????


Mjaoberg
 Share

Rekommenderade inlägg

Hmmm det kanske inte riktigt va den utgåvan jag hade tänkt mig men om det inte finns något annat så kanske man blir tvungen att köpa den istället. Kan ju vara bra träning för att lära sig japanska. Tänkte försöka mig på att gå någon nybörjar kurs i Japanska i höst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den finns, om du vill beställa utomlands!

 

xxxx

 

Shaman King TV - Bundle Special

82$ för hela serien (9 Dvd skivor) + den är

"Region All code , Region Free" funkar på alla spelare som finns!

 

Ska man göra det illegalt kan man ju lika gärna ladda fansubs?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MackanRoyan: Är tyvärr inte tillräkligt insatt i detta men jag misstänker att det är så de har gjort (dvd vob). Oftast har sådana piratkopior ruggigt snygga omslag och prints på dvd skivan men kvalitén i sig kan vara betydligt sämre. Men jag är som sagt inte tillräkligt insatt i just detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ännu ett kännetecken är att de har kinesisk textning, det är i princip bara bootlegs som har kinesisk och engelsk textning. Covers brukar vara snygga och så men textningen är ofta under all kvalite, om någon sett bootleg versionen av Initial D vet de vad jag pratar om, texten är inte bara ofta grammatiskt fel utan har en tendens att inte följa med talet riktigt. Alternativt snor de bara fansubs och lägger dem på DVDs och säljer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...