zaffe Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Jag har planerat att göra den här mangan/serien i ca 6 månader om inte längre nu! eftersom jag idag kände mig extra kreativ så gjorde jag det allra svåraste med serien, att börja! sid: 1 2 3 4 med mer att förvänta (kan dock ta lång tid pga databrist) {Avathar: Lade till sticky} Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 äntligen!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Hehe...har längtat efter denna stunden^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Waaaaaaaaaaaaa......... Äntligen!Äntligen!Äntligen!!! En serie av zaffe, oh oh oh stenaline, stenaline!! Den e ju för gooo! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Jag gillar den. Verkar vara en sådan där litet smått oseriös serie, precis som jag vill ha det.. Mer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 OMG vad snabbt replysen strömmar in ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 OMG vad snabbt replysen strömmar in ^^ Kanske inte så konstigt med tanke på att du är en av forumets mest älskade tecknare^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 OMG vad snabbt replysen strömmar in ^^ Kanske inte så konstigt med tanke på att du är en av forumets mest älskade tecknare^^ Ord! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 word ^^ Detta är en stor stund här på forumet, zaffes serie har sett dagens ljus! Jag kan knappt vänta på fortsättningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Jasså, det var trevligt att höra! nästa sida kanske kommer upp idag om ni har tur om inte så imorgon men jag lovar inget alls, det vågar jag inte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Haha trevlig start! Ska bli kul att se vart det här bär av! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Det var väl mer eller mindre bara en tidsfråga innan den skulle komma :P Spänande, jag väntar otåligt på fortsättningen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Ni hade tur, hade inget annat för mig så jag gjorde sida 3 också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 ÜBERUNDERBART!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joltkun Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 coolybooly! :3 tuff stil du har Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Håller med dem är rigtigt härliga. "you hit me T_T" när en komet pulvriserad stan :3 Men jag hoppas verkligen på den här serien :) Keep The Good Work Up! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Det är jävligt elegant! Har inte du nån möjlighet att bli publicerad "på riktigt" eller är mangascenen kanske rent av ännu hårdare än "den vanliga teckningsscenen" eftersom mediet är inne? Jag känner inte till nån svensk manga och förutom att de japanska som finns att köpa "overground" är snyggt teckande tycker jag inte att de är mycket att ha storymässigt (dvs inte mer än andra serier). Jag känner inte till någon svensk eller europeisk/amerikansk mangatecknare, fast jag är okunnig, det jag gillar och just nu menar med "manga" (som begrepp) är teckningsstilen. Se det här som en ren reflexion utifrån att jag har noll koll och att själva frågeställningen blir ganska komplex eftersom den innefattar ett stort område. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mjaoberg Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Nr4 nu måste ha den jag är beroende..... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Sida tre va ju asaball! Det e grymt att på typ varje sida slutar med något svinkul! Du har bra humor menar jag också.Vet du ungefär när sida 4 kommer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 jag håller på med sida 4 nu! men jag vet inte när den blir klar jag har planer för idag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 jag håller på med sida 4 nu! men jag vet inte när den blir klar jag har planer för idag! Jihoo, jippiyo, jippiyey!!!! Idaaag, hoppas, hoppas, hoppas...! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Aah xD underbar humor! Och teckningarna var riktigt snygga. (Såg något enstaka stavfel dock, kanske borde låta Japs kolla igenom dem? ^^; ) Det vore väldigt roligt ifall du inte bara staplade upp rutorna efter varandra också, utan försökte bygga upp det som i en "riktig" serie ^^ Något sånt... ja, you get the point o/ Som sagt, underbar serie xD keep it up! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 jo jag känner till felen som dyker upp ibland men man blir ganska trött i huvet när man stirrar sig blind på ett papper i 2 timmar btw, forehead, det är en stripserie, jag orkar inte göra hela sidor men ni kan nog förvänta er att det blir mer än fyra paneler då och då, då jag kommer på något skämt som kräver flera! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 härlig humorserie! trevligt med lite oseriösa grejer, blir bara roligare då. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Härligt, sidan 4! Kul, som vanligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg