Hoppa till innehåll
Anime.se

Stoned [zaffes webmanga] [sid 4]

zaffe
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har planerat att göra den här mangan/serien i ca 6 månader om inte längre nu! eftersom jag idag kände mig extra kreativ så gjorde jag det allra svåraste med serien, att börja!

sid:

1

2

3

4

med mer att förvänta (kan dock ta lång tid pga databrist)

{Avathar: Lade till sticky}

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är jävligt elegant! Har inte du nån möjlighet att bli publicerad "på riktigt" eller är mangascenen kanske rent av ännu hårdare än "den vanliga teckningsscenen" eftersom mediet är inne?

Jag känner inte till nån svensk manga och förutom att de japanska som finns att köpa "overground" är snyggt teckande tycker jag inte att de är mycket att ha storymässigt (dvs inte mer än andra serier). Jag känner inte till någon svensk eller europeisk/amerikansk mangatecknare, fast jag är okunnig, det jag gillar och just nu menar med "manga" (som begrepp) är teckningsstilen.

Se det här som en ren reflexion utifrån att jag har noll koll och att själva frågeställningen blir ganska komplex eftersom den innefattar ett stort område.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aah xD underbar humor! Och teckningarna var riktigt snygga. (Såg något enstaka stavfel dock, kanske borde låta Japs kolla igenom dem? ^^; )

Det vore väldigt roligt ifall du inte bara staplade upp rutorna efter varandra också, utan försökte bygga upp det som i en "riktig" serie ^^

rlpage.gif

Något sånt... ja, you get the point o/

Som sagt, underbar serie xD keep it up!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo jag känner till felen som dyker upp ibland men man blir ganska trött i huvet när man stirrar sig blind på ett papper i 2 timmar

btw, forehead, det är en stripserie, jag orkar inte göra hela sidor

men ni kan nog förvänta er att det blir mer än fyra paneler då och då, då jag kommer på något skämt som kräver flera!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter