Hoppa till innehåll
Anime.se

NY JAPANBUTIK I SVERIGE


Ikari_kun
 Share

Rekommenderade inlägg

Alltid trevligt med svenska butiker (billigare frakt :)), priserna var ok också, dock ganska klent utbud.

Nätbutiker är väll trevliga? Handla hemmifrån, billigare än "riktiga" butiker, går att jämföra och handla där det är billigast fort osv. De enda nackdelarna är väll att man inte riktigt kan känna på prylarna (kan vara svårt att se om det är bootleg eller inte exempelvis), att det kommer lite fraktavgift, och att på saker med garanti eller liknande är det lättare att pressa din lokale hanldare öga mot öga än via mail, annars är nätbutiker väldigt trevliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

har beställt där ifrån. och änså länge har det inte vart problem. beställde i onsdags kväll, typ kl tolv elle nåt. och jag hämntade ut det i dag, och jag hade tillochmed fått en sån där lapp som det tar en dag att få. så tummen upp. (som sagt änså länge)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helt ok sida, trevligt med fler som delar detta intresse med anime/manga =) Jag är delägare i www.warfist.com (tokig i anime/manga)

 

Han har många bollar i luften just nu och det kommer bli ett enormt utbud av produkter inom anime/manga

 

Men som sagt roligt med fler som hjälper till att försöka få sveriges befolkning att förstå att anime/manga är något som man måste ha en bit av!

 

Vi kommer öppna vår andra fysiska butik den 1 april i Norrtälje, om någon är intresserad.

 

Vänligen

 

Ronnie Wiklund

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Helt ok sida, trevligt med fler som delar detta intresse med anime/manga =) Jag är delägare i www.warfist.com (tokig i anime/manga)
"Warfist"? Var det inte den nissen som sålde anime i form av hong kong-bootleg på sin hemsida förut och hävdade sin självklara rätt att göra det?

 

Nej tack...

 

Nej

Det var Elwin som hävdade att han sålde bootleg men Elwin hade fel och erkände det här: http://www.zmanga.se/forum/viewtopic.php?t=2849

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Helt ok sida, trevligt med fler som delar detta intresse med anime/manga =) Jag är delägare i www.warfist.com (tokig i anime/manga)
"Warfist"? Var det inte den nissen som sålde anime i form av hong kong-bootleg på sin hemsida förut och hävdade sin självklara rätt att göra det?

 

Nej tack...

 

Nej

Det var Elwin som hävdade att han sålde bootleg men Elwin hade fel och erkände det här: http://www.zmanga.se/forum/viewtopic.php?t=2849

När jag kikade in på Warfists sida förut såg jag att han sålde ett antal boxar och alla såg inte lika lagliga ut som den där vad jag minns.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...