Hoppa till innehåll
Anime.se

Dolda talanger!


Miyuki
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 79
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Hmm, dolda talanger ey.. Ptja, jag har alltid varit väldans väldans vig, och har lyckats knipa ett VM-guld i karate, samt ett brons. Dock var det 2003 jag gjorde det, och nu var det runt ett år sen jag tränade nästan. :P Känns mer pinsamt nu eftersom jag inte kan leva upp till det längre. XD

Vet inte om jag har någon talang inom karaten längre. :P

 

Jag lyckas nästan alltid komma sent till första lektionen på dagen i skolan också. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan skrika, få raseriutbrott och slåss.

Jag kan även börja blöda näsblod då jag gör prov, vet inte hur det går till :S

 

hmm... ja vad kan jag mer... Inte snacka med tjejer som jag gillar utan att låta: ag.. had... ju..bla..

Fast det gör endel andra med...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Hmm min "dolda talang" är väl att komma ihåg namn och nummer, vare sig det är något viktigt eller inte. Tex om jag har gjort en instance med någon i WoW någon gång eller bara pratat med personen lite/köpt något så minns jag det namnet för alltid sen typ.

 

Sen brukar jag minnas typ allt annat med, så jag antar att jag har bra minne. =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha det e inte jag ;D kan vakna kl.7 och sätta väckarklockan på snooze (5min till knappen) om och om igen till 11 XD (har gjort det flera ggr)

 

LOL det gör jag hela tiden. >_< Min klocka fortsätter var femte minut hela tiden tills man trycker på en viss knapp, men eftersom jag egentligen vill upp så trycker jag på någon annan knapp istället som snoozar den och tänker "5 minuter till" och så håller jag på några timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Största problemet med snooze-knappen är att man oftast är tröttare efter att man snoozat ett par timmar än man var när man började.

 

Jag hatar väckarklockor där snooze-knappen sitter ovanpå, så det bara är att dänga till den för att få tyst på den. Snoozeknappen ska vara stor som ett knappnålshuvud och sitta på undersidan. Man ska vara tvungen att använda ett gem för att trycka på den, som med knappen man tvingade ut floppydisketter med på den gamla goda tiden!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har en otrolig förmåga att apa efter dialekter! :D

 

räcker att jag pratar ett par minuter med någon som inte har samma dialekt som jag o sen låter jag som en roliga korsning.

Det hjälper juh inte att jag bor vid lister, sydsveriges mest kända och hemska dialekt! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...