Hoppa till innehåll
Anime.se

Dolda talanger!


Miyuki
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 79
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Jag kan svensk grammatik, jag kan verkligen svensk grammatik. Jag kan också stava rätt, jämt.

Det är inte många som kan, eller iaf inte många som visar det.

Det ska vara en punkt (.) efter förkortningar.

 

Min enda skumma talang, är väl mitt sätt att alltid fumla till det på något sätt. Hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan svensk grammatik, jag kan verkligen svensk grammatik. Jag kan också stava rätt, jämt.

Det är inte många som kan, eller iaf inte många som visar det.

Det ska vara en punkt (.) efter förkortningar.

 

Min enda skumma talang, är väl mitt sätt att alltid fumla till det på något sätt. Hela tiden.

 

Käft. :)

Jag måste få intala mig att jag kan grammatik och kan stava. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad är det för mening att påpeka på isf och oxå, det är väl ganska självklart att personerna i fråga vet att det inte är så ordet stavas.

Men nu är det så att när man skriver på internet i forum så brukar man inte bry sig så himmla mycket om det man skriver kommer ut 100% perfekt.

Vilket jag även tycker att man inte skall behöva, man skall kunna rösta sin åsikt utan att ha någon besservisser som hoppar fram från bakom någon buske och säger: "Det stavas faktiskt hypotenusa!"

 

 

Jag har ännu en dåld talang: Jag kan bli sur över sådana här småsaker, ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad är det för mening att påpeka på isf och oxå, det är väl ganska självklart att personerna i fråga vet att det inte är så ordet stavas.

Men nu är det så att när man skriver på internet i forum så brukar man inte bry sig så himmla mycket om det man skriver kommer ut 100% perfekt.

Vilket jag även tycker att man inte skall behöva, man skall kunna rösta sin åsikt utan att ha någon besservisser som hoppar fram från bakom någon buske och säger: "Det stavas faktiskt hypotenusa!"

 

 

Jag har ännu en dåld talang: Jag kan bli sur över sådana här småsaker, ofta.

Hm, då kan jag göra dig väldigt sur..:O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...