Ikari_kun Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Japan Store bjuder upp till dans! Nu sänker de sina priser på svensköversatt manga till 39 kr! Finns det någon som är billigare? http://japanstore.scorpionshops.com/mod ... ingleItem& Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Yeah, det är ju billigt! Synd bara att frakten går på 26kr vilket gör att man inte tjänar så mycket på att köpa där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ikari_kun Skrivet februari 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Vad är frakten på SF-bokhandeln egentligen? Är den billigare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Vad är frakten på SF-bokhandeln egentligen? Är den billigare? tror den ligger på runt en tia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 D) Ingen SPAMHåll forumet reklamfritt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Mina tester visar klart och tydligt att det är minst lika billigt att handla från adlibris.se om man köper minst två produkter. Där kan jag även handla mot faktura, vilket jag ser som en klar fördel. (Testmaterial var två stycken DNAngel pocketar, det totala priset blev på båda siterna 115kr inkl. frakt, om man hos japanstore valde förskottsbetalning). Ang SFbok så tar de 16kr i basporto samt 7kr per bok man beställer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 På Japan Store fanns det inte mycket svensk manga. Fanns bara 5 serier att välja.. tråkigt det :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Jaja, men alltid en början, eller hur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Jaja, men alltid en början, eller hur? Kanske början på slutet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Jaja, men alltid en början, eller hur? Kanske början på slutet? En bra poäng. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Visst är det ett bra pris men det är tyvär inte så många bra serier som har översatts till svenska än. Men det är väl fler ställen som man kan köpa svensköversatt manga för samma pris, utan frakt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Det var ju billigt! Men, det skulle vara bättre om dom översatte GNG på svenska (Eller engelska, för den delen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Det var ju billigt! Men, det skulle vara bättre om dom översatte GNG på svenska (Eller engelska, för den delen) Det är inte de som översätter, de säljer bara böckerna från förlagen. Kanske OT, men vissa förkortningar är inte så självklara som folk vill tro. Undvik dem. Du kanske tycker det är självklart att GNG betyder samma sak som Silver Fang, men det betvivlar jag att majoriteten gör. *tycker att förkortningshysterin börjar gå ur spår* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 *tycker att förkortningshysterin börjar gå ur spår* Skulle dra till med något snärtigt som "STFU" men... Näh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ming Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 (tittar på rubriken) Så vilken är Sveriges billigaste manga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Den du lånar på t.ex. Serieteket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Drottninggatan bok och bild (i Stockholm) har de första dragonball-bökerna väldigt billigt (typ 15-20 kr) Fast de har inte så mycket annan manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ming Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Den du lånar på t.ex. Serieteket Sant, men på Serieteket finns det ju många mangor, inte bara en. Kan det vara en av de översatta Ranmorna? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Serie hörnan i GBG är rätt så billig? 48kr är ju ganska mycket för en pocket fast jag vet inte vart man kan hitta en billigare manga affär. De har nog bara svensk manga men de har nog alla som kommit ut.. Köper jag nånstans så köper jag där om jag inte hittar billigare nån annanstans förstås! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg