Hoppa till innehåll
Anime.se

Alla Hjärtans dag


Tomtebo
 Share

Rekommenderade inlägg

God dag alla och glad alla hjärtans dag ;)

Idag är det den där dagen som man antinge hatar eller tycker den är väldigt mysig. ( kan beror på i fall man är ihop med någon eller inte eller helt enkelt hatar den bara )

 

Men som sagt, alla hjärtans dag är här, och då är det ju den dagen m,an uppvaktar sin flickvän/pojkvän. Jag själv ska göra en middag för två för min flickvän. Är det någon mer som har tänkt göra något specielt på alla hjärtansdag till någon ? ;)

 

 

Glad alla hjärtans dag alla :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, manik bjöd typ över mig idag för att SLIPPA sin flickvän, var iaf så jag uppfattade det!

han är född romantiker >)

 

men ja alla hjärtans dag är väll en trevlig tradition om man nu som sagt har flick/pojk vän o fira den med T_T

 

 

Haha, yeah verkligen en romantiker ;) Jo det är en trevlig traditon om man nu har flickvän/pojkvän, annars är den ganska deprimerande...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I Japan är väl Alla hjärtans dag i grunden tänkt som dagen då flickorna tar mod till sig, i en värld där det normalt bara är pojkarna som uppvaktar. Riktigt så är det väl inte i väst, men det är väl det som är tanken.

 

Vad gäller presenter och sådant är det kanske lite fånigt för en uppgjord dag, men det är ju samma som födelesedagar och jul. En bestämd dag för uppvaktning är aldrig fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker egentligen om alla hjärtans dag och hade jag pojkvän skulle jag säkert köpt en gullig present och velat spendera dagen med honom. Men som singel är den här dagen trist! Den är som att få det kastat i ansiktet att man är värdelös och att ingen vill ha en som flickvän.

Så nu blir det att tröstäta choklad och titta på en massa avsnitt av "Dawsons creek" och dreggla åt James Van Der Beek (Dawson). :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hjärtans dag... överskattat! Ska se film med en kompis som alla andra dagar. Fast börjar bli lite filmer nu, de nya som kommer har man redan sett på andra håll och de man inte sett är sämst. ^^ Men men, hoppas ni med flick- / pojkvänner får det trevligt (och ni andra också för den delen!). =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

... om man ser sig själv på det sättet är det klart att ingen tjej vill ha en.

 

Haha! Jag hoppas att ingen TJEJ vill ha mig. Men seriöst, jag menade att just den här dagen får en att bli lite deppig och en att tänka så negativt...det är ju inte så att man går runt och tänker att man är värdelös hela tiden heller! Oftast brukar jag tänka att det är killarna som är dumma och inte fattar vilken bra tjej de går miste om. Så det så! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inget emot alla hjärtans dag men jag önskar jag hade någon att dela den med...

Liksom visst är det trevlig att man får ett choklad hjärta av morsan varje år... men det liksom känns inte rikigt rätt. :(

 

Önskar att jag hade en flickvän :( (inte för att det lär inträffa eftersom jag skulle alldrig våga frågan någon)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inget emot alla hjärtans dag men jag önskar jag hade någon att dela den med...

Liksom visst är det trevlig att man får ett choklad hjärta av morsan varje år... men det liksom känns inte rikigt rätt. :(

 

Önskar att jag hade en flickvän :( (inte för att det lär inträffa eftersom jag skulle alldrig våga frågan någon)

 

du kan få min! fan va jobbig hon är

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...