Pale Shade Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Nu när vi e inne på coolast vapen kan vi väll kolla kostymer oxo :D Skala 1 till 3 kanske? 1# Legato Från Trigun 2# Kyo Från SDK (Kyos egen look, inte Kyoshiro) 3# Chrno Från Chrno Crusade Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Helt klart KURURO LUCIFER från Hunter X Hunter! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 1. Horsea 2. Alphonso Elric 3. En gubbe som skriker "hjälp!" i sandland Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orochimaru Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 med risk för att vara nördig.. Rock Lees sköna gröna dräkt i Naruto =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Hård dragkamp mellan Tomoyo Wakagi från Key the Metal Idol (MAN!!) och den blåa uniformen som soldaterna har i Full Metal Alchemist. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 1: Saito Hajimes polisuniform i RK 2: Kyos rustning i SDK. 3:Zabusas kläder i naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 1. Alucard - Hellsing 2. Kon - Bleach Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 visserligen har jag inte sett animen, men kläddesignen i Bleach mangan är iaf otroligt snygg! Sen har vi ju Alucard som verkligen har stil och klass! Konoha nijorna i Naruto är riktigt snyggt klädda/utrustade de med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Det är en svår fråga att besvara (särskilt eftersom frågan är ställd på två språk). Men jag tror att den här vinner: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Hellsing. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Sakuras Kattkostym är den bästa som Tomoyo plockat fram i något avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Sailor Storm: Öh, n00b!!!!111 Den där är ju snodd rakt av från "Tokyo mjau-mjau", ju!!!!!111 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Och vem är det i så fall som härmar vem? Sakura kom om något långt före Tokyo Mew Mew, den kom långt innan jag ens visste vad Evangelion var. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Vissa ser inte ironin när den står framför sig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 /.../den kom långt innan jag ens visste vad Evangelion var."Innan jag ens visste"? Vad är det där för självgott inlägg? Jag trodde vi gick efter fakta, och inte egna åsikter och kunnande? Föresten kom "Tokyo Mjau-mjau" fetförst. KLUMP är bara en ansamling föredettingar som snor allt från andra, och inte innehar några som helst egna idéer. Så det så. Ty det har jag läst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Jag ser typ knappt på anime anymore är tv-spels fanatiker så tuvärr så postar jag tv-spels dräkter istället. Hoppas att det inte blir ramaskrik bara. :D Vackraste dräkten: Wedding Yuna Tuffaste 1: Blood Rayne Tuffaste 2: Ivy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinata-chan Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 lätt Arucard.... å kanske Dark Schnider i Bastard Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Rock Lee. Gröna trikåer är manligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Sailor Storm: Öh, n00b!!!!111 Den där är ju snodd rakt av från "Tokyo mjau-mjau", ju!!!!!111 till att börja med e de bara noobs som kallar folk för n00b och till att fortsätta med snacka vi bästa outfit här inte var den kommer ifrån så de spelar ingen roll vilken som kom först eftersom outfiten ifråga fortfarande ser lika dan ut så sluta gråta om de båda två Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daning-sama Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Alla vet att det är Vash. Jag ska också ha sådana glasögonen när jag blir stor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 word Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Pale Shade: Och för det andra var jag ironisk. Och för det tredje känner jag Stormseglaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Pale Shade: Och för det andra var jag ironisk. Och för det tredje känner jag Stormseglaren. ok bra... inga problem då, jag vill bara inte ha nått bråk (ialafall inte på mina trådar) men om ni känner varandra e de väll lugnt :P eftersom jag inte vet vem som känner vem e de svårt för mig att avgöra om folk skojjar eller inte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Jag har funderat och funderat, men har så svårt att bestämma mig... Jag tycker att många av Kaori Yuki's designer är jättehärliga, Alexiels uniform med vingarna och Nanatsuya är helt underbara. Och även om det inte är en outfit i sig är karaktärsdesignen på Shishio Makoto så FRÄN! Vadå vara realistisk, karlen har djävulskt med stil Gillar även många av kläderna hos CLAMP, framförallt i Chobits och XXHolic verkar de ha många fina kläder, och Ohra's scen-klänning i Clover tycker jag mycket om. Liksom Suu's vingar och Gingetsu's mantel *drägglar* Pretty... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg