Hoppa till innehåll
Anime.se

Tuffaste Outfiten


Pale Shade
 Share

Rekommenderade inlägg

/.../den kom långt innan jag ens visste vad Evangelion var.
"Innan jag ens visste"? Vad är det där för självgott inlägg? Jag trodde vi gick efter fakta, och inte egna åsikter och kunnande? Föresten kom "Tokyo Mjau-mjau" fetförst. KLUMP är bara en ansamling föredettingar som snor allt från andra, och inte innehar några som helst egna idéer. Så det så. Ty det har jag läst.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sailor Storm: Öh, n00b!!!!111 Den där är ju snodd rakt av från "Tokyo mjau-mjau", ju!!!!!111

 

till att börja med e de bara noobs som kallar folk för n00b och till att fortsätta med snacka vi bästa outfit här inte var den kommer ifrån så de spelar ingen roll vilken som kom först eftersom outfiten ifråga fortfarande ser lika dan ut så sluta gråta om de båda två

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pale Shade: Och för det andra var jag ironisk. Och för det tredje känner jag Stormseglaren.

 

ok bra... inga problem då, jag vill bara inte ha nått bråk (ialafall inte på mina trådar) men om ni känner varandra e de väll lugnt :P

eftersom jag inte vet vem som känner vem e de svårt för mig att avgöra om folk skojjar eller inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har funderat och funderat, men har så svårt att bestämma mig...

 

Jag tycker att många av Kaori Yuki's designer är jättehärliga, Alexiels uniform med vingarna och Nanatsuya är helt underbara.

 

Och även om det inte är en outfit i sig är karaktärsdesignen på Shishio Makoto så FRÄN! Vadå vara realistisk, karlen har djävulskt med stil

 

Gillar även många av kläderna hos CLAMP, framförallt i Chobits och XXHolic verkar de ha många fina kläder, och Ohra's scen-klänning i Clover tycker jag mycket om. Liksom Suu's vingar och Gingetsu's mantel *drägglar*

 

Pretty...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...