Hoppa till innehåll
Anime.se

tycker att...


Gäst Siren
 Share

Rekommenderade inlägg

anime.se forumet är nu för tråkigt och för vanligt.

tycker anime.se forumet borde ha sine egna stil.

varför itne ikoner med anime motiv och smiley med anime karaktärersmotiv??? hitta på något tycker mig :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det låter som en jätte bra ide du kan ju skapa lite ikoner/motiv/smileys och skicka in förslag till Tomas Dahlin och se vad han tycker om det ^^

 

(mig igen)..tillslut valt ett användarnamn som jag tänker använda.

 

ok, posta lite bilder av era favoritanimes/mangas så ska jag göra lite ikoner och smileys.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen: Kan du skicka dina andra konto uppgifter och så till Tomas så att han kan ta bort de konton som du ej använder. EFtersom att du har bestämt dig ang. användarnamn och så.

 

ja visst. men jag är så ny så jag vet inte vad Tomas heter som användare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anime.se är bra som den är! Om ni nu är så himla kräsna... gör ett aget forum eller liknande och fixa alla dessa ikoner, bilder, bakgrunder m.m.

Men visst, om nu Anime.se gör som ni säger har jag inget emot det men.... vet inte om det är så kul för crewet att bara få dessa "krav" eller vad vi nu ska kalla dem. Rätta mig om jag har fel men... tycker ni att jag har fel? Att underlätta arbetet för dem?

 

Som jag sa tididgare i en annan tråd:

 

Keep up the good work anime.se clap.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tips!?

 

jomenvisst..... citerar mig själv:

 

"Anime.se är bra som den är! Om ni nu är så himla kräsna... gör ett aget forum eller liknande och fixa alla dessa ikoner, bilder, bakgrunder m.m.

Men visst, om nu Anime.se gör som ni säger har jag inget emot det men.... vet inte om det är så kul för crewet att bara få dessa "krav" eller vad vi nu ska kalla dem. Rätta mig om jag har fel men... tycker ni att jag har fel? Att underlätta arbetet för dem?"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja, jag försökte iallafall. Men men vi tycker ju olika allihopa, eller hur? Men visst får jag säga vad jag tycker, utan att någon ska bli arg på mig? Vill inte nämna namn...

 

Visst, ni också rätt att säga som ni vill, men visst får man bemöta det ni har att komma med??? För jag vill inte ha dessa bakgrunder, knappar och dylikt. MEN vissa kan ju tycka om det(!)

 

Hoppas bara att ni inte nöter ut dessa funktioner bara (om de nu kommer)

 

 

Ha det så kul allihopa...!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja, jag försökte iallafall. Men men vi tycker ju olika allihopa, eller hur? Men visst får jag säga vad jag tycker, utan att någon ska bli arg på mig? Vill inte nämna namn...

 

Visst, ni också rätt att säga som ni vill, men visst får man bemöta det ni har att komma med??? För jag vill inte ha dessa bakgrunder, knappar och dylikt. MEN vissa kan ju tycka om det(!)

 

Hoppas bara att ni inte nöter ut dessa funktioner bara (om de nu kommer)

 

 

Ha det så kul allihopa...!

 

Vill du inte ha andra knappar än de som är nu, eller vill du inte ha knappar överhuvudtaget? Om det är det tidigare, varför vill du ha kvar de nuvarande knapparna? Jag själv förstår inte riktigt deras funktion förutom att få forumet att se bekant ut (då det liknar de flesta andra phpbb-forumen på internet).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Teron>>> Enkelhet varar längst... Jag tycker så(!) Får jag inte det?

 

Visst får du det, jag ser dock inte hur knappar med lite annorlunda utseende (som dock inte försämrar funktionaliteten) är något negativt. Jag måste dock säga att även jag gärna ser att det här får låg prioritet då det finns andra saker man bör ge högre prioritet åt i dagsläget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag tycker som vissa sakt att anime.se ska ha en egen stil. Visst den e bra för att nyss har öppnat. Men det är typ en blandning mellan lunar och msn. Sidan behöver "piffas" upp lite det ser värkligen trågig ut. Menyraden borde verkligen ändras. Håller med om smilisarna. Borde vara andra smilisar

 

MvH NarutoGOESbrzrk

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker som vissa sakt att anime.se ska ha en egen stil. Visst den e bra för att nyss har öppnat. Men det är typ en blandning mellan lunar och msn. Sidan behöver "piffas" upp lite det ser värkligen trågig ut. Menyraden borde verkligen ändras. Håller med om smilisarna. Borde vara andra smilisar

 

MvH NarutoGOESbrzrk

 

Piffas den upp blir det ju mer likt en lunarklon, och det vill vi ju verkligen inte. MSN, är det verkligen folk som besöker den sidan? (Förutom de som inte orkar ändra sin startsida i IE dvs ^^).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår inte varför den ska bli mer lik Lunarstorm om man gör i ordning den. Det beror väll helt på vad man har för fantasi. Förstår inte riktigt vad du menar med det. Om du vill se en riktigt seriös sida som e snyggt uppbyggd Kolla in Narutofan.com.

 

Tror jag läste fel i ditt förra inlägg, läste det som att du ville ha en blandning mellan lunarstorm och MSN. F.ö. är designen på narutofan.com väldigt lik den design man har här så jag ser inte varför den sidan är så snyggt uppbyggd (Dock måste jag hålla med om att vissa saker här bör ändras, jag har iaf fortfarande inte förstått meningen med snabblänkarna i menyn t.ex.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ömn.. jag kan då absolut inte se nån likhet emellan den hemska utformningen som finns på lunarstorm och anime.se..

 

men för att gå rakt på sak.. sidan ser ut som 1 driljon andra forum.. tyvärr. men det går att ändra på vilket jag hoppas att ni gör. och hur sidan ser ut är faktiskt viktigt, varför skulle då så många göra/försöka göra snyggare sidor/forum/blabla..

 

// motståndare till den gråa vardagen med 3-spalt..

gör revolt o kom på nån ny navigering och layout..:D kanske är lite för mycket men men, man kan ju alltid drömma

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...