Hoppa till innehåll
Anime.se

Paint är mys [Naket]


Miyuki
 Share

Rekommenderade inlägg

Det är en paintbild ;) ingen hardcore-porrbild.
'

 

Hardcore porrbild är precis var det är skillnaden är att den är tecknad, vilket jag tror inte spelar sån stor roll... sry att jag är jobbig mot dig men editera rubriken med en kraftigare varning så ska jag vara tyst ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, skönt motiv ^^

För att förska ge lite konstruktiv kritik, så skulle det vara att vinkeln den blåhåriga tjejen har är lite skum, hon skulle nog setts mer bakifrån, eller hur man skall uttrycka det ;)

Snyggt ritat annars, om än ett udda motiv :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snyggt för att vara i paint... en sak bara, hon som.. ehm, tar emot, hennes bröst tycker jag är för högt uppe, och pekar utåt lite för mycket tycker jag... om du föreställer dig en punkt precis nedanför halsen så ska brösten vara i en 90 graders vinkel från den, men i din bild är vinkeln säkert 130 grader... sen så är hennes högra arm för kort också... men annars fint ;)

 

ninjaedit: repet som tjejjen har runt brösten borde faktiskt dra ihop dem... nu är dom ännu längre ut än normalt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du läser reglerna så står det att man inte ska posta "hentai" ecchi lite små snuskigt gör inget men hentai för mindre åriga :S ja tycker du ska posta dom på animanga istället dom gillar mer HENTAI för dom postar mer :P tänk på tomado som ä 9 år (hihi) han kankse ä värsta perverset på grund av dej :P sjkälv så fyller ja 13 i sommar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

D är en hård värld, barn ska itne växa upp i nån skönmålad version ~_^

 

smådetaljer var inget jag brydde mig om precis, som vinklar, skuggor, m.m.

Som sagt, paint är meningen att d ska bli slarvigt i!

More to come.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...