Hoppa till innehåll
Anime.se

[Fighter] Japs galleri


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

Här är bilden, tvärr är det så att jag inte har tillgång till min egen dator, vilket betyder att kvaliten på inscanningen inte är lika bra som normalt

Zephyr-T

 

 

Snyggt! :D Gillar designen X3 Ska du vara med i enterVOID.com?

 

Jag tänker vara med, fast min fighter är i designstadiet så det kommer ta en liten stund innan jag lägger upp honom... >_> <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 2 weeks later...

Eftersom plugget har börjat och jag inte har någon egen dator riktigt än så har det inte blivit väldigt mycket inlägg på forumet för mig på sistone TT,TT

 

Har två nya bilder att lägga upp iaf :3

 

Den första:

GANDI.jpg

 

Den andra:

OSTERPORT.jpg

Detta är våran första läxa vi fick på tecknarkursen. Teckna valfritt hus/byggnad i fågel- eller grodperspektiv.

För dom som undrar så är det Österport jag tecknat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Har tre bilder till att lägga upp. Dom är inte speciellt korrekta, mest snabba

bilder jag gjorde antingen för att de behövde göras eller att jag hade tråkigt.

 

Den första är gjord i flash och är en randombild jag gjorde mest för skojs skull. Rätt mörk och lite svårt att se vad det föreställer på några ställen. Annars är jag rätt nöjd.

http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/rmneo.jpg

 

Den andra är också gjord i flash, det är en snabb karaktärsskiss.

Hans högra hand och arm är lite mystiska.

nexus_.jpg

 

Den sista är gjord i ett program jag installerade igår, Alias Sketchbook Pro. Riktigt bra program, mycket bättre än Photoshop om man ska skissa runt och teckna lite eller inka.

 

Själva bilden är halvbra, var sent när jag gjorde den.

jared.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.newgrounds.com/portal/view/76478

 

ojojojojoj.... :)

 

Den andra bilden hade fin design, det känns verkligen som den karaktären skulle passa i Mega man-universumet. Jag gillar partiet med ansiktet och halsduken som täcker det.

 

Den sista bilden var snyggt gjord. Han ser ut som en onding/villain, främst p.g.a av näsan, men håret säger tvärtemot tycker jag :P snyggt utförande var det i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja Rockman Neo är en grym flash. Skrev det på min egen bild av ingen speciell anledning. Det är ingen halsduk utan en krage bara. Kul att den ser ut å passa.

 

Han ser ut som en onding/villain, främst p.g.a av näsan, men håret säger tvärtemot tycker jag

 

:D man vet inte riktigt om han är ond eller god. Man får aldrig riktigt veta. BTW det är ingen fanart bild (lät så pga det jag skrev innan)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...