Hoppa till innehåll
Anime.se

En liten skogsälva


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

Okej, jag har fattat att ärmarna är inte bra... ;)

 

inte att ärmarna i sig inte är bra, men att det är en del saker som bör justeras,..

 

Btw, så håller jag på med en bild där jag tror jag fått in anatomin ganska bra. du är ju gymnast va ? kolla på den när jag lägger ut den skulle vilja ha kritik från en som kan mkt innom ämnet ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Woho! Någon som kom ihåg det! Cooolt! Men visst, jag är inte bra på att rita anatomiskt, men vad gäller hur komplicerade poser ser ut, typ den du hade gjort med någon som stod...bakåtlutad kan ma väl säga, så är det bara att testa att ställa mig själv likadant framför spegeln! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mycket härliga färger, du e grym på de där me färgläggning ju, börjar känna mej som en amatör ^^;

inget o klaga på på bilden direkt, men kanske lite djupare skuggor där det ska vara veck i klänningen o sånt där, hade vart en liten detalj som ibland kan göra mycket...

 

en annan liten sak jag tänkte på, me tanke på att hon är en fe, så hade du kunnat göra hennes vingar transparenta ^^

 

men mysig bild i övrigt, det e värt o sägas i gen att du kan verkligen färglägga bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ooh, tackar! :D

 

DU kan ju ändå inte känna dig dålig i jämförelse med mig... Du är ju hur bra som helst! Jag ska tänka på det du (och alla andra också för den delen har sagt) till nästa bild. Tack allihop!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...