Hoppa till innehåll
Anime.se

Canal+ satsar på vuxen animeserie


Pear
 Share

Rekommenderade inlägg

hmm värkar inte vara en speciellt intressant serie för min smak då. fast det är ju iaf kul att tvfolket "hoppar på animevågen" :P

 

Däremot kanske det kan va bra för framtida TV, eftersom kanal+ är ett ganska stort tvbolag(kanal?) eller va man nu kan kalla det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äh, med engelska röster. Då kan det kvitta för min del. Fasen vad jag hatar när man får roliga nyheter för att de sedan ska krossas. Är emot dubb överhuvudtaget egentligen men speciellt när det gäller amerikanska animedubbar. De är totalt inkapabla till att göra uthärdliga dubbar. Om det nu ska dubbas så tycker jag britterna skulle dubba mer. Har sett brittisk dubb på Catgirl Nuku Nuku och det var iaf jäkligt roligt. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yay! Då behöver man inte vänta till i höst på SVT's nya animé då :)

 

Ska SVT sända anime?? Sweet xD

 

dom har ju redan sänt CCP (card captor sakura) så varför skulle de inte satsa på en till.

 

 

Just det -_-' Nu tänkte jag inte på SVTs grenkanaler, utan mer på Kanal 1 och 2 =(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill bara påpeka att serien verkar jävligt intressant. Ni kommer kunna läsa mer om serien i nästa nummer i Zmanga samt lite mer om Canal+ animéplaner :) (jag är överlycklig, de har till och med skickat pressmaterial och dvd till oss, sånt där via vanlig post och inte mejl, de verkar satsa hårt på det här).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sådär, nu har vi fått upp en längre artikel på sidan också, för er som vill veta mer om vad det är får någon serie:

Kino's Journey på Shibuya.se

 

Läser ni den, och Zmangas också när den väl är uppe, så får ni nog en bra bild av vad ni kommer kunna vänta er av animen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många dubbar är faktiskt riktigt bra, och eftersom jag ändå inte kan japanska går man ju egentligen inte miste om något, om man ändå i vanliga fall tittar på serien med japansk tal och engelsk eller svensk text.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...