Hoppa till innehåll
Anime.se

Längsta anime serien ni vet??


Boda
 Share

Rekommenderade inlägg

Vilken e den lägnsta anime serien ni vet som ni har sett också.. Min e iaf alla dragonball avsnitt (DB DBZ DBGT det e ju samma serie typ annser jag) ca 505 avsnitt blir det ungifär XD Vet inte riktigt hur jag orkade med allt haha

 

Skulle vilja veta vad eran e nu om ni orkar räkna avsnitt eller så skulle vara kula tt veta tycker jag ...

 

Cheers

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Den längsta jag sett är i varje fall Rurouni Kenshin(95+1+4+2, om man vill räkna alla som en), såvida inte Naruto räknas, den hoppade jag av från på avsnitt 107 :P Kändes som om allt var väldigt likt som det var för 107 avsnitt sedan, så jag såg ingen mening i att fortsätta, alls.

 

 

FMA och GTO är de andra två långa serierna jag sett, resten är som mest 30 avsnitt. Det känns helt enkelt för jobbigt att veta att serien inte tar slut förräns 50+ avnitt, därför ser jag inte mycket sådana, såvida de inte lockar tillräckligt mycket ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de flesta anime serier jag verkligen gillar vill jag inte ska ta slut :P

den längsta som jag börjat se (som är avslutad är Inuyasha...), men slutade efter ca 30, 35 avsnitt...

den längsta som jag sett som fortfarande görs är Prince of tennis (156 subbade, men tror dem är uppe i över 200 och görs fortfarande) och Naruto 133st för tillfället, men blir antagligen 150+ till.... gör inte mig nåt så länge mangan fortsätter för den e aegande

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...