Hoppa till innehåll
Anime.se

Manga Mania får förstärkning


forehead
 Share

Rekommenderade inlägg

I det femte numret, ute den 7:e Juni, kommer tidningen att få en välkommen förstärkning av Jin Kobayashis kärlekskomedi School Rumble.

Såhär skriver Manga Mania om serien:

 

"Uppåner i Skolan!

Harima älskar tenma. Tenma älskar Karasuma. Karasuma älskar curry.

Någon kommer att bli besviken, och det är inte curryn. Men dåliga odds hindrar inte Harima och Tenma från att försöka. Tvärtom! De tar till det tyngsta artilleriet för att vinna sina älskades uppmärksamhet. Och nu snackar vi inte lappar i skåpet. Men ju spektulärare metoder de tar till, desto gruvligare misslyckades de. Kan det vara ödet som drivet sitt spel - eller är de helt enkelt för korkade?"

 

- School Rumble hos Manga Mania

- Introduktionssida till serien (pdf)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att den kommer att ersätta Power!

bara en tanke..

Varför skulle den göra det? Power!!! är helt klart en av de bättre serierna i Manga Mania just nu och får vad jag vet rätt bra respons.

 

Det står inget om att något skulle försvinna ur tidningen, så man kan ju alltid hoppas på att den blir lite tjockare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan säga att det är Chobits som försvinner om något.

Om ni undrar varför så kolla längst bak i det senaste nummret på eran Manga Mania. Det står vad som skall hända i Power, GTO och LH men inte Chobits.

Själv så blir jag glad om chobits försvinner för jag tycker faktiskt inte om den, animen var sådär så att läsa den som manga igen är bara jobbigt.

 

School Rumble å andra sidan är defenetivt ett skoj bidrag till tidningen, tror att den kommer slå stort bland fansen.

Eftersom jag sett animen så vet jag vad som väntas humormässigt, och det är förstklassigt ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

School Rumbles kapitel är korta, så jag tror inte den ersätter någonting alls. Förutom Puppet Revolution.

 

Woohoo festtillfälle! Vågar man hoppas på att de tar bort Puppet Revolution helt och hållet?

School Rumble är hos mig ett uppskattat nytillskott i tidningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

School Rumbles kapitel är korta, så jag tror inte den ersätter någonting alls. Förutom Puppet Revolution.

Vaaa? Nog för att jag visste att Puppet Revolution inte var särskilt uppskattad bland många, men jag hoppades på att den skulle fortsätta gå i Manga Mania. (trots att jag märkte att den inte varit med i de senaste nummerna) Själv gillade jag den. Gissar på att det var ganska många som inte förstod sig på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaaa? Nog för att jag visste att Puppet Revolution inte var särskilt uppskattad bland många, men jag hoppades på att den skulle fortsätta gå i Manga Mania. (trots att jag märkte att den inte varit med i de senaste nummerna) Själv gillade jag den. Gissar på att det var ganska många som inte förstod sig på den.
Jag märkte det också, blev smått besviken faktiskt. Ibland var den nästan för flummig för mig till och med, och då har det gått för långt.

Den hade väl sina stunder ibland, men jag tror nog School Rumble kommer få bättre respons och vara en mer än godkänd ersättare ^^ tidningen skulle dock fortfarande må bättre av lite mindre Love Hina & Chobits, wuäck.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ibland var den nästan för flummig för mig till och med, och då har det gått för långt.

Den hade väl sina stunder ibland, men jag tror nog School Rumble kommer få bättre respons och vara en mer än godkänd ersättare.

 

Ja, kändes som P.R. var vädligt ofokuserad, spretade åt alla möjliga håll.

Aja! Var inte min kopp te helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...