Hoppa till innehåll
Anime.se

Nya animé-titlar på DVD i Sverige


Genma
 Share

Rekommenderade inlägg

Animé-utgivningen har verkligen tagit fart i Sverige och det glädjer undertecknad. De två stora aktörerna på markanden just nu är Emina, som har titlar från ADV samt Manga Entertainment (fd. Mangavideo) i sitt stall samt Sandrew Metronome som nu i Maj lanserade fem titlar under parollen Studio Anime. Även den gamla trotjänaren Ozon Media fortsätter med utgivningar av sina gamla serier tillsammans med Audvid.

 

Listan på kommande svenska Animé-DVD:er

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Unikisamlingsbox från Manga Entertainmentimed 4 av derasimest inflytesrika animerade långfilmer

 

eftersom det står det på länken bör det vara Ghost in the shell, Akira, vampire hunter deed (?), och... nån som vet nån annan inflytelse rik anime film? kommer själv inte på fler just nu[/url]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Meh. Sandrew verkar lite för duktiga på att göra fula omslag till sina DVD:er för att jag skall känna mig lockad att köpa dem numera. Men men, får se hur det blir.
Animé-DVD:erna har klarat sig från en massa fula recencent-omdömen. Det enda mindre bra är en "Studio Anime"-logga längst upp på framsidan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tyckte det omslaget inte var så farligt, snarlikt det andra förutom lite effekter i bakgrunden.

 

Recencent-omdömen på fodral är det värsta jag vet när det gäller omslagsdesign och Sandrew Metronome är mästare på att förstöra annars otroligt fina omslag med nämnda omdömen. Se bara på den svenska utgåvan av 'Hero'.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Se bara på den svenska utgåvan av 'Hero'.

 

Exakt! Jag gråter varje gång när jag ser det fodralet, snacka om att förstöra det vackra motivet...

Precis. Det är onekligen en aning emotsägelsefullt när de sätter en "För filmälskare"-logga på fodralet samtidigt som de smäller på en massa recensionscitat ett par centimeter ovanför.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Se bara på den svenska utgåvan av 'Hero'.

 

Exakt! Jag gråter varje gång när jag ser det fodralet, snacka om att förstöra det vackra motivet...

Precis. Det är onekligen en aning emotsägelsefullt när de sätter en "För filmälskare"-logga på fodralet samtidigt som de smäller på en massa recensionscitat ett par centimeter ovanför.

 

 

håller med , det är väldigt störande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...