Hoppa till innehåll
Anime.se

Bleach


Boda
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...
  • Svar 213
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Nu känns det som serien börjar ta fart igen.

 

Senaste introt, var rätt så segt MEN jag tror man vänjer sig och börjar tycka om det. Introt gav ju dock ledtrådar till vad som kommer hända (tror jag) och jag blir bara mer och mer intresserad vid blotta tanken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den nya öppningslåten är en stor besvikelse jämfört med den tidigare.

 

Bra dock att animen börjar komma in på dem roliga delarna snart B)

 

Kapitel 271 (spoilers för animetittare)

Ska bli intressant att se hur Ichigo löser detta nu, ifall han inte klara av Espadan när han var i hollow mode. Kommer nog komma en "power-up" nu :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

122

Bra avsnitt, helt klart.

Men, jag förstår inte hur det kommer utvecklas. Ichigo vill ju inte gå med i deras planer, men han har inget annat val heller, eftersom då kan han inte dölja sin hollow. Att bara hoppa in i deras team tillfälligt känns också fel, eftersom det skulle liksom rubba saker och ting. Men aja. Den som lever får se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

122
Bra avsnitt, gav mig samma känsla som när man läste mangan.spoiler för animetittare
Nu väntar jag på avsnittet där man får ser Ichigo & Hichigo battla ;). Edit: Avsnitt 124: Clash! The Black Bankai and the White Bankai . Då jävlar kommer det hända saker :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

122
Bra avsnitt, gav mig samma känsla som när man läste mangan.spoiler för animetittare
Nu väntar jag på avsnittet där man får ser Ichigo & Hichigo battla B). Edit: Avsnitt 124: Clash! The Black Bankai and the White Bankai . Då jävlar kommer det hända saker :D

 

underbara nyheter du hade på spoilern ;) längtar också dit, sen nästa kapitel i mangan kommer snart också, ska bli spännande å se vad som händer nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

122
Bra avsnitt, gav mig samma känsla som när man läste mangan.spoiler för animetittare
Nu väntar jag på avsnittet där man får ser Ichigo & Hichigo battla B). Edit: Avsnitt 124: Clash! The Black Bankai and the White Bankai . Då jävlar kommer det hända saker :D

 

underbara nyheter du hade på spoilern ;) längtar också dit, sen nästa kapitel i mangan kommer snart också, ska bli spännande å se vad som händer nu!

 

Så sant B)

 

Manga snack(spoilers)

Ichigo måste få någon slags powerup, annars kommer han inte klara av Espadan(glömt namnet). Men jag tror inte han kommer kunna utveckla sin så att han utökar sin tid i "hollow-mode".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Manga snack(spoilers)
Ichigo måste få någon slags powerup, annars kommer han inte klara av Espadan(glömt namnet). Men jag tror inte han kommer kunna utveckla sin så att han utökar sin tid i "hollow-mode".

 

 

mer Manga snack(spoilers)

mjo, han måste få det. Men samtidigt känns det lite lamt ifall han hittar ett "träningsområde" eller nån master som kommer och tränar han. Jag skulle gissa på att vaizards kommer och räddar honom, kanske att hon blir kvar eller så räddar dem henne också men flyr fältet. känns nästan som ända alternativet, det eller att ichigos ûber farsa och smiskar dem på röven :P

Iofs så är jag ganska nyfiken på shinigami kungenfamiljen, vilka det är, sjv har jag en teori om att Inoue är medlem, men det vore egentligen konstigt då hennes bror blev hollow. Eller kanske att någon av Ichigos systrar, antagligen den brunhåriga är det (hon är adopterad gissar jag på, eller minns inte ifall alla barnet var det), hur som helst kan jag föreställa mig Ichigos farsa som the royalguardian typ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Manga snack(spoilers)
Ichigo måste få någon slags powerup, annars kommer han inte klara av Espadan(glömt namnet). Men jag tror inte han kommer kunna utveckla sin så att han utökar sin tid i "hollow-mode".

 

 

mer Manga snack(spoilers)

mjo, han måste få det. Men samtidigt känns det lite lamt ifall han hittar ett "träningsområde" eller nån master som kommer och tränar han. Jag skulle gissa på att vaizards kommer och räddar honom, kanske att hon blir kvar eller så räddar dem henne också men flyr fältet. känns nästan som ända alternativet, det eller att ichigos ûber farsa och smiskar dem på röven ;)

Iofs så är jag ganska nyfiken på shinigami kungenfamiljen, vilka det är, sjv har jag en teori om att Inoue är medlem, men det vore egentligen konstigt då hennes bror blev hollow. Eller kanske att någon av Ichigos systrar, antagligen den brunhåriga är det (hon är adopterad gissar jag på, eller minns inte ifall alla barnet var det), hur som helst kan jag föreställa mig Ichigos farsa som the royalguardian typ :P

 

Mera Spoilers

Det hade ju inte varit helt fel ifall Ishin kommer dit och piskar dem ;). Det är en filler som jag hade velat se; lite mer bakgrundsfakta om Ishin och Urahara när dem var i SS.

 

En möjlighet är ju att Ishida eller Chad kommer och hjälper till( vad jag kommer ihåg så har dem ingen dem slåss mot?(iaf Ishida)), även om det hade varit lite tråkig lösning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spoiler senaste mangakapitlet
hmm...verkar bli en hichigo vs ulqiorra fight kanske, eller så kan det vara så att Ichigo fortfarande begränsar sin styrka i Hollowform för att han får svårare att kontrollera den, och hålla hichigo o schack? Hur som helst så ska det bli spännande att se hur det utvecklar sig nu! antalgigen får vi se strider med ishida de närmsta kapitlen, nåt flashback sen hans träning med farsan antagligen, känns väldigt drygt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spoiler senaste mangakapitlet
hmm...verkar bli en hichigo vs ulqiorra fight kanske, eller så kan det vara så att Ichigo fortfarande begränsar sin styrka i Hollowform för att han får svårare att kontrollera den, och hålla hichigo o schack? Hur som helst så ska det bli spännande att se hur det utvecklar sig nu! antalgigen får vi se strider med ishida de närmsta kapitlen, nåt flashback sen hans träning med farsan antagligen, känns väldigt drygt.

 

spoiler senaste mangakapitlet

Jag tror inte ichigo begränsar sig, han vet inte bara/har kapacitet just nu att kunna hålla igång hollowform längre. Sen att Ishida och & Renji kommer med nu , innebär antagligen att vi kommer få se dem ett par kapitel framöver som du sa.
känns väldigt drygt

så sant B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

stör mig på att avsnitten är så korta, först snackar han gubben om vad shinigamis är för nårra, sen så har dem några minuters resumé om förra avsnittet, sen är det typ bara 10-15 minuter kvar, kunde dem inte gjort så på fillersen istället! Jävla drygeri dem håller på med!

 

men avsnittet var gött, men nästa manga kapitel verkar riktigt lovande!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

stör mig på att avsnitten är så korta, först snackar han gubben om vad shinigamis är för nårra, sen så har dem några minuters resumé om förra avsnittet, sen är det typ bara 10-15 minuter kvar, kunde dem inte gjort så på fillersen istället! Jävla drygeri dem håller på med!

 

Håller med. Börjar nästan bli lika illa som One Piece >:(

 

Ser fram emot nästa avsnitt.

Spoiler

Ska bli kul att se striden mellan Ichigo och Hichigo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

stör mig på att avsnitten är så korta, först snackar han gubben om vad shinigamis är för nårra, sen så har dem några minuters resumé om förra avsnittet, sen är det typ bara 10-15 minuter kvar, kunde dem inte gjort så på fillersen istället! Jävla drygeri dem håller på med!

 

Håller med. Börjar nästan bli lika illa som One Piece >:(

 

Ser fram emot nästa avsnitt.

Spoiler

Ska bli kul att se striden mellan Ichigo och Hichigo

 

Meh, tycker det är det lugna tempot som är signifikativt för serier som Bleach, utan det så hade inte Bleach varit lika bra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

273 (spoilers för animetittare)

Tror mer att han bara väntar där, eftersom hon är målet för hela bunten, han verkar vara lite lat på det sättet så träffar han dem garanterat, om de är tillräckligt starka att slåss mot.

 

Fast sen känns det som att detta är sista storyfasen, ja menar när dem knäppt Aisen, så lär dem ju knappast slåss mot vanliga hollows, och dem kan knappast införa en ny super fiende helt plötsligt, om inte Aisen skapar den. Hur som helst så lär (som jag skrev innan), de nästa fem kapiteln vara om Ishida, eventuellt chad och inoue också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...