Hoppa till innehåll
Anime.se

Bleach


Boda
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 213
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Ichirin no Hana är helt klart den bästa introlåten hittills.

Hela bleach blev bara så mycket bättre med den.

 

Och så är High and mighty color bra för övrigt.

 

Och avsnitt 66 bleach, var sådär lite småkul.

Fillerserna just nu är inte så kassa bara småkul.

Dock så ser jag verkligen inte fram till nästa avsnitt det ser bara tjatigt ut.

 

Go bleach...

 

Och på den här videon med High and mighty color så är det killen som skriker

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

22 fillers för att vara exakt säger mina källor :(

 

Men det är ju typ, kanske lite mer än tjugo veckor från nu.

 

Sorgligt, anar lite Naruto-vibbar på gång.

Men hur som vill man alltid se mer av Kon och hans gäng.

Sad...

Hoppas ändå på lite mindre fillers dock, men sen när riktiga storyn sätter igång igen.

Då blir det grymt som förr. (Soul Society)

 

Go Bleach.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Korrektion, det är en hon som sjunger. Jag tycker dock själv att låten är riktigt "saftig" :)

 

Nej jag menade inte tjejen som sjunger, utan killen som skriker... om du inte hör när han gör det så e du mysko... (i slutet när hollows öppnar himlen) men men, inte min musikstil...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har kommit en Bleach-faktabok (på japanska, så klart) Finns en del intressanta fakta i den som varken framgår i animen eller mangan bland annat så finns det en

 

*kanske lite spioler*

 

 

 

kung i SS :surprised: som har en egen styrka också (se bilden)

 

organiz.gif

 

Jag vill ha den boken så jättemycket, men det är ingen idé för mig att skaffa den, då jag inte kan japanska :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

68-69:

Det var en snabb vändning :D

Men nu när man tänker efter så var de tre skumma själarna mod-souls, vilka Urahara tydligen är bra på att "tillverka". Jag som trodde att filler-arcen led mot sitt slut, men nu visar det sig att en "omvänd" quincey som äter/förstör mänskliga själar dyker upp. Även om detta är filler så är det lite larvigt. Quincey gör så som de gör för att de ville bekämpa Hollows som de såg som ondskan i världen. Jag befarade det värsta. Bleach kommer sluta som Naruto med 50% fillers och 50% huvudstory som gång på gång blir avbruten av ännu ett filler-arc :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Är inte mycket romantik i Bleach, faktum är att det inte är någon romantik alls än så länge (har sett 72 avsnitt). Har väl vart ett fåtal små saker som har med romantik att göra men dem är inte av betydelse vad jag vet, själv hoppas jag också på lite romantik, blir ju lite mysigare då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte mycket romantik i Bleach, faktum är att det inte är någon romantik alls än så länge (har sett 72 avsnitt). Har väl vart ett fåtal små saker som har med romantik att göra men dem är inte av betydelse vad jag vet, själv hoppas jag också på lite romantik, blir ju lite mysigare då.

 

Tack för att du förstörde mitt hopp :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...