Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto: tidshopp?


Korinthian
 Share

Rekommenderade inlägg

Från vad jag har kunnat utläsa av animen (uttalar det inte animé, eftersom det låter fjolligt) så har vi ett tidshopp att vänta oss...

Jiraya ville träna Naruto i tre år, och eftersom alla är grundligt trötta på narutos 2-3 tekniker som han använder HELA tiden, så kommer dom förmodligen att göra ett tidshopp framåt i tiden och VIPS så är naruto och alla hans kompisar 17 år istället för 14 (som jag tror att dom är nu).

 

Naruto kommer att komma tillbaks med en fullbordad rasengan(en i varje hand kanske?) och har lärt sig grod-fajting a la Jiraya + en del av den fjärde hokagens tekniker, och förmodligen en egen teknik som han skapat som examensarbete.

 

Spekulationer och önsketänkande, jag vet, men man kan ju alltid hoppas.

 

Korinthian.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo. Naruto skulle ju vara ganska farlig om han hade lite taijutsu i huvudet.

Speciellt om man kombinerar dom kunskaperna med hans klonings-jutsu(vad den nu heter).

 

Men tyvärr så handlar taijutsu i Naruto bara om hur stark och snabb man är, och hur mycket stryk man tål.

 

Naruto kommer inte att lära sej någon speciell taijutsu, nånsin.

 

K.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo. Naruto skulle ju vara ganska farlig om han hade lite taijutsu i huvudet.

Speciellt om man kombinerar dom kunskaperna med hans klonings-jutsu(vad den nu heter).

 

 

Kage Bunshin no Jutsu ... om någon undrade... XD

 

Men vad betyder egentligen bunshin? (Antar att det betyder klon, låter rimligast enligt mina kalkylationer (haha ;))

 

Kage = Skugga

 

Jutsu = Teknik ( ? )

 

Bunshin = Klon

 

Översatt från japanska = "Skuggklon tekniken"

Svenska "Shonen Jump-namnet" = Multipel Skuggklon

 

Stämmer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för min del så vill jag att han ska kunna nåt annat utöver ransengan, kage bunshin no jutsu och ransengan... :S

 

Man blir lite trött på å höra RANSENGAN, KAGE BUNSHIN NO JUSTSU... etc... jaja ni fattar, hur som helst så vet jag vad som händer, man läser ju mangan :D men eftersom ni troligen inte vill bli spoilade så skiter jag i å säga nåt mer om det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för min del så vill jag att han ska kunna nåt annat utöver ransengan, kage bunshin no jutsu och ransengan... :S

 

Läs igenom den meningen en gång till Dread :P

Även jag läser mangan och om jag minns rätt så är det 2,5 år som han och Jiraya är ute och tränar.

Mer tekniker tycker jag också att han ska kunna men sen så är det ju självklart att man använder dem starkaste attackerna oftare?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

läs mangan om du undrar... men...

 

 

Spoiler spoiler spoiler spoiler

Naruto kommer att fortsätta använda sina attacker, om än lite häftigare, han får en starkare rasengan, omadan rasengan tror jag det hette, som är rätt fetinggrym. Inga grodtekniker, alls, sorry, men det är möjligt att naruto har mer på lager som han inte visat än.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj :surprised:

 

Men du har rätt visst ska man använda sina starkaste attacker, men skit många gånger i varje strid e ju lite krydd, ja menar Sasuske kan t ex bara använda chidori 2 gånger lr var det 3? i alla fall sen skulle han dö av utmattning lr nåt sånt...

ja menar Ransengan e minst lika stark och visst Naruto har Shinobi i sig, men han använder ändå Ransengan kryddigt mycket 1. för sin egen hälsa 2. för att det blir en grym upprepning för alla som tittar/läser animen/mangan.

 

Tror du han kommer att använda sin "nya" special attack lika mckt som Ransengar då, Shaman king? :D

 

 

EDIT: Jag e nyfiken på vad det är för nåt han inte får använda för Jiraya :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan någon ansvarig eller den som skrivit inlägget ta bort spoilern som jag såg ovanför?

 

Vi är i anime-sektionen nu och många håller nog med mej om att vi ska hålla oss till just Naruto-animen.

 

Och så kommenterar Dread på spoilern(utan nån som helst varning innan).

 

Skärp till er och sluta spoila mitt i en tråd.

 

K.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan någon ansvarig eller den som skrivit inlägget ta bort spoilern som jag såg ovanför?

 

Vi är i anime-sektionen nu och många håller nog med mej om att vi ska hålla oss till just Naruto-animen.

 

Och så kommenterar Dread på spoilern(utan nån som helst varning innan).

 

Skärp till er och sluta spoila mitt i en tråd.

 

K.

 

 

Nu skrev ju faktiskt grunt spoiler spoiler spoiler spoiler innan han skrev det avslöjande så det var bara att inte läsa, eller hur?

Man får väl ta och skapa en Naruto 2,5 år senare i manga sektionen då men jag vill avsluta detta inlägg med svar till dread:

Är hans nya starkare än Rasengan så ja, inte? nej, möjligvis lika mycket..

Förhoppningsvis inte för många gånger, å i och med att han får en ny så hoppas jag att han varierar attackerna mer.

Observera att detta bara är vad jag tror :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad spelar det för roll över huvud taget?

 

Nån kanske läser snabbare än vad jag gör och får sej en spoiler där han eller hon inte förväntar sej det.

 

Jag önskar att nån moderator friserade den här tråden och tog bort allt tjafs som inte hör till ämnet (inklusive spoilern och kommentarer på denna).

 

Korinthian - nån ordning får det va

Frisering utförd ^^

Ifall ni vill fortsätta att diskutera saker som har spoilervarning så gör det gärna på det sättet jag ändrat era inlägg till ovan.

 

Sankyu~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...