Hellis Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 OK det är tvär allvarligt... XD Det kan röra sig om nån som e pinsam eller rakt igenom förstör serien... Själv så nomminerar jag: Min i robotech/macrosss..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Ed från cowboy bebop är jäkligt irriterande enligt mig. Edit: Den lilla bitchen som bara whinar hela tiden i Kimi ga nozumo eien som jobbar på den restaurangen där Takayuki jobbar hon är också rätt jobbig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Benderu Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Jadu.. Var nån jävla tölp i Air Master som var så jäävla jobbig... nån liten fjant som grinade o hadde sig hela tiden... en av de många anledningar till att jag slutade titta på den serien efter första avsnittet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Sasuke och Sakura i Naruto... Annars tror jag inte det finns någon jag tycker illa om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnet Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Jag diggar i alla fall inte skitzo killen vid namn Ryo Soma i Argento Soma. Han är ett arsel, vill inte titta mera på serien pga honom. ha D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DrDoom Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Sakura i narotu bara gråter och skriker hela tiden, vilket går mig väldans på nerverna. Verkligen på tiden att hon får visa vad hon går för. Min från Robotech e ett annat praktexempel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Shinji i Evangelion och Kira i Gundam Seed lipar i varje avsnitt tror jag. De är irriterande till max i annars 2 mycket bra serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Sasuke i Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 26, 2004 Anmäl Share Skrivet april 26, 2004 motoko i love hina.. gillar inte henne Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 26, 2004 Anmäl Share Skrivet april 26, 2004 ayumu kasuga från azumanga daioh, hon förstör mycket av animen. som tur är så är hon är inte lika jobbig i mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pudrad^fjolla Skrivet april 26, 2004 Anmäl Share Skrivet april 26, 2004 >:D Måste nästan bli den där dryga jävla bruden i Saikano hon bara gråter och gråter och när hon inte gråter så bölar hon. Hon är så jävla jobbig. Hono sänkte serien totalt även fasst hon är huvudpersonen. kommer dock inte ihåg vad hon heter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Konchuu Skrivet april 26, 2004 Anmäl Share Skrivet april 26, 2004 jag har en förmåga att störa mig rätt ofta på karaktärer i anime en av dom som jag tyckte försörde serien var hitomi i Vision of Escaflowne då hon var huvudkaraktären blev hon mycket störande lite samma sak med shinji från eva och Yuji från blue gender. Det är alltid värst när det är huvudkaraktärena man inte gillar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_MFKR_ Skrivet april 26, 2004 Anmäl Share Skrivet april 26, 2004 Den enda karaktären jag stör mig riktigt ordentligt på är Sakura i Naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 26, 2004 Ok.... Det verkar vara en som många som hatar Sakura.... Nåja, jag håller mig till Min.. Otroligt vad jobbig någon kan vara.... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 26, 2004 Anmäl Share Skrivet april 26, 2004 Var nån jävla tölp i Air Master som var så jäävla jobbig... nån liten fjant som grinade o hadde sig hela tiden... en av de många anledningar till att jag slutade titta på den serien efter första avsnittet...Serien är definitivt värd att fortsätta se på. :)Men tyvärr, även jag tycker det här är en av dom jobbigaste karaktärerna överhuvudtaget. Blir lite bättre senare, byter kläder och blir lite rolig, men tyvärr är den där jobbiga rösten med hela vägen :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet april 26, 2004 Anmäl Share Skrivet april 26, 2004 Gluttony i full metal alchemist är väll ändå den person som man hatar mäst >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duo Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Sakura's "egna eps" med sina upptåg och tillbakablickar som fanns med i början av serien kunde man vara utan, dessutom e hon lite småstörig nu oxo :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sock Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Ed från cowboy bebop är jäkligt irriterande enligt mig. ed gör ju serien lite roligare och är ju bara för söt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Sakura's "egna eps" med sina upptåg och tillbakablickar som fanns med i början av serien kunde man vara utan, dessutom e hon lite småstörig nu oxo :S Haha, jo hon är nog en av de jobbigaste särskillt med sin strid mot Ino. Den var inte lite uttdragen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c4z Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 motoko i love hina.. gillar inte henne Äh. det är ju hon som gör att serien alls är sevärd. Själv tycker jag att den mest irriterande karaktären är Sasuke i Naruto, han är så jävla besserwisser och så tror han att han är nåt, att alla andra bara är i vägen och att han är bäst i hela världen. Typ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 motoko i love hina.. gillar inte henne Äh. det är ju hon som gör att serien alls är sevärd. Själv tycker jag att den mest irriterande karaktären är Sasuke i Naruto, han är så jävla besserwisser och så tror han att han är nåt, att alla andra bara är i vägen och att han är bäst i hela världen. Typ. haha, håller helt med dig Sasuke kan verkligen gå en på nerverna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Hmmm.... Värst vad alla hatar Sasuke........ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Ed från cowboy bebop är jäkligt irriterande enligt mig. ed gör ju serien lite roligare och är ju bara för söt ^^ Iofs så gör hon det. Men tycker ändå inte att hon passar in. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Kan inte förstå varför alla skäller på just sasuke och sakura, de är helsköna enligt mig(Sasuke mer än Sakura). Nån som däremot borde utrotas är Gluttony, kan någon bli mer irriterande? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Kan inte förstå varför alla skäller på just sasuke och sakura, de är helsköna enligt mig(Sasuke mer än Sakura). Nån som däremot borde utrotas är Gluttony, kan någon bli mer irriterande? För Saskues personlighet citerar jag c4z Själv tycker jag att den mest irriterande karaktären är Sasuke i Naruto, han är så jävla besserwisser och så tror han att han är nåt, att alla andra bara är i vägen och att han är bäst i hela världen. Typ. Det är Sasuke på pricken plus lite mer irreternade saker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg