Hoppa till innehåll
Anime.se

Vem är den värsta/jobbigaste karaktären inom anime


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

jag har en förmåga att störa mig rätt ofta på karaktärer i anime en av dom som jag tyckte försörde serien var hitomi i Vision of Escaflowne då hon var huvudkaraktären blev hon mycket störande lite samma sak med shinji från eva och Yuji från blue gender. Det är alltid värst när det är huvudkaraktärena man inte gillar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var nån jävla tölp i Air Master som var så jäävla jobbig... nån liten fjant som grinade o hadde sig hela tiden... en av de många anledningar till att jag slutade titta på den serien efter första avsnittet...

Serien är definitivt värd att fortsätta se på. :)

Men tyvärr, även jag tycker det här är en av dom jobbigaste karaktärerna överhuvudtaget.

Blir lite bättre senare, byter kläder och blir lite rolig, men tyvärr är den där jobbiga rösten med hela vägen :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

motoko i love hina.. gillar inte henne

 

Äh. det är ju hon som gör att serien alls är sevärd.

 

Själv tycker jag att den mest irriterande karaktären är Sasuke i Naruto, han är så jävla besserwisser och så tror han att han är nåt, att alla andra bara är i vägen och att han är bäst i hela världen. Typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

motoko i love hina.. gillar inte henne

 

Äh. det är ju hon som gör att serien alls är sevärd.

 

Själv tycker jag att den mest irriterande karaktären är Sasuke i Naruto, han är så jävla besserwisser och så tror han att han är nåt, att alla andra bara är i vägen och att han är bäst i hela världen. Typ.

haha, håller helt med dig Sasuke kan verkligen gå en på nerverna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte förstå varför alla skäller på just sasuke och sakura, de är helsköna enligt mig(Sasuke mer än Sakura). Nån som däremot borde utrotas är Gluttony, kan någon bli mer irriterande?

För Saskues personlighet citerar jag c4z

Själv tycker jag att den mest irriterande karaktären är Sasuke i Naruto, han är så jävla besserwisser och så tror han att han är nåt, att alla andra bara är i vägen och att han är bäst i hela världen. Typ.

Det är Sasuke på pricken plus lite mer irreternade saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...