Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto the movie 2


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Ja, det är sant... http://www.naruto-movie.com/

 

nu kommer några att jubbla och några kanske sucka...

 

Naruto: Gekijyouban Naruto Daigekitotsu! Maboroshi no Chiteiiseki Dattebayo!!

 

den heter iaf "Naruto: Naruto`s big clash in the Theatre! The illusion of the ruins of the depths of the earth!!" om man översätter det japanska namnet direkt (iaf tror jag det)

 

och för den som vill läsa mer om handlingen (på engelska) se rutan nedan:

 

 

Naruto, Shikamaru, and Sakura are on a mission to return a lost pet, BUT in the middle of their journey an enigmatic boy knight commands a group of temu people to attack them. Because of the hard battle, the 3 get all roughed up. In a final effort to end the battle Naruto goes all out on the Temu people, but then falls off of a cliff with them. Faced with a huge moving fortress infront of him, Shikamaru has to rescue them. In order for Shikamaru to get a hold of the situation, he has to infiltrate the fortress. But in doing so, Shikamaru witnesses a frightening scene....

 

 

när jag läser handlingen så tjänst det lite som det kommer att bli nåt liknande som Naruto the movie 1... och den var mindre bra enligt mig... hade dock väldiga förväntningar på den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.an har 2:an tror jag är på g... hoppas det bara inte blir nån pokemon/dragonball trend så dem gör en miljon totalt onödiga filmer...

 

jo de stämmer, skulle förstöra rätt mycke om dom skulle börja göra massvis av filmer nu när serien håller på. Vill hellre att dom skyndar på animen istället för att göra massvis av nya filmer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...