Dread Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 Ja, det är sant... http://www.naruto-movie.com/ nu kommer några att jubbla och några kanske sucka... Naruto: Gekijyouban Naruto Daigekitotsu! Maboroshi no Chiteiiseki Dattebayo!! den heter iaf "Naruto: Naruto`s big clash in the Theatre! The illusion of the ruins of the depths of the earth!!" om man översätter det japanska namnet direkt (iaf tror jag det) och för den som vill läsa mer om handlingen (på engelska) se rutan nedan: Naruto, Shikamaru, and Sakura are on a mission to return a lost pet, BUT in the middle of their journey an enigmatic boy knight commands a group of temu people to attack them. Because of the hard battle, the 3 get all roughed up. In a final effort to end the battle Naruto goes all out on the Temu people, but then falls off of a cliff with them. Faced with a huge moving fortress infront of him, Shikamaru has to rescue them. In order for Shikamaru to get a hold of the situation, he has to infiltrate the fortress. But in doing so, Shikamaru witnesses a frightening scene.... när jag läser handlingen så tjänst det lite som det kommer att bli nåt liknande som Naruto the movie 1... och den var mindre bra enligt mig... hade dock väldiga förväntningar på den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Den första filmen tycker jag är story mässigt lite svag, men animations mässigt så är den en fröjd för ögat. :D Hoppas på lika sköna och mjuka animationer men med bättre och starkare story. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 ja, man får väl hoppas att 2:an inte kan va sämra än 1:an iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 har inte sätt 1:an än, men skulle villa se den :S , får väl ta och se båda. Har den släppts än? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 1.an har 2:an tror jag är på g... hoppas det bara inte blir nån pokemon/dragonball trend så dem gör en miljon totalt onödiga filmer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 1.an har 2:an tror jag är på g... hoppas det bara inte blir nån pokemon/dragonball trend så dem gör en miljon totalt onödiga filmer... jo de stämmer, skulle förstöra rätt mycke om dom skulle börja göra massvis av filmer nu när serien håller på. Vill hellre att dom skyndar på animen istället för att göra massvis av nya filmer :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gege Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Första filmen var väl okej, så förhoppningsvis är väl den här också det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nomie Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 JIPPI!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Oj, jag... bryr mig inte. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Oj, jag... bryr mig inte. :( ingen som tvingade stackars dig att läsa T_____T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Oj, jag... bryr mig inte. :( ingen som tvingade stackars dig att läsa T_____T Save your tears, för jag har inte läst det. Inte spoilern iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 *suck* ;) så less på naruto så jag vet inte vad jag ska ta mig till, ep 1-40 var bra sen vart den bara kassare och kassare :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 visste inte ens att det fanns en 1a ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 JAg hoppas verkligen att 2an blir bättre än 1an. 1an var oerhört svag storymässigt, det kändes bara som ett helt vanligt naruto avsnitt. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Jag ser den första filmen som ett långt avsnitt istället för en långfilm som har en bra stark story, och jag nöjer mig med det likväl. Nöjer mig även med det om andra blir så också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
~- Alucard -~ Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 jag är nog en av dem som suckar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfTheDesert Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Tycker att Naruto endast ska koncentrera sig på manga och anime! Första filmen var väl okej, men en andra film är bara onödigt. Men den kan bli bra ändå, utalar inte mig för mycket innan jag sett den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 1.an har 2:an tror jag är på g... hoppas det bara inte blir nån pokemon/dragonball trend så dem gör en miljon totalt onödiga filmer... Tja, varför inte? De gör ju redan en miljon totalt onödiga avsnitt så ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moriquende Skrivet september 4, 2005 Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 Ja, precis. Dom har ju gjort en massa filleravsnitt. Det är lite jobbigt. Kan dom bara inte vänta på att mangan får lite försprång istället för dom ska göra fler avsnitt. Själv tycker jag att mangan är bättre än animen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 8, 2005 Anmäl Share Skrivet september 8, 2005 Hoppas på att 2:an blir bättre. 1:an var inte så bra som jag hade hoppats på. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg