Hoppa till innehåll
Anime.se

Skuttys galleri ._. [ny bild 7/9]


SkuttyWan
 Share

Rekommenderade inlägg

Waahoo, it is time for teh Skutty comeback! ._.

 

Först ut är.. Uhhm, så det är kanske inget mästerverk, men den är söt, och jag har faktiskt inte postat någonting på hur länge som helst.. Så.. This is my comeback!! XD

 

Ritad klockan 8 på morgonen efter ingen sömn alls som en uppmuntran till ikkari ^-^

 

Bild

 

^^;;;

 

Update

Flicka 1

Flicka 2

Flicka 3

Flicka 4

Flicka 5

 

 

Från blyertsskiss till färglagd photoshopsak.. Någon form av självporträtt gjort i ren förvirring och uttråkning. o_O

 

7/9

Grön vattenfärg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sankyu sankyu~~!

 

docster: Är alldeles enbart Photoshop, inget Illustrator ^^; (jag + illustrator = katastrof x_x) Har inga direkta planer på att lägga till ögon och mun osv., fast möjligt att de tillkommer.. xD

 

Edit:

Med ögon

Hmm, det blev inget bra, jag är sämst på ögon :P (därav anledningen till att jag inte hade några på originalet) men äh XP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blev jättebra med ögon och den lilla munnen! Gillar hur håret går över det högra ögat (hmm hennes vänstra). Upp med lite fler bilder nu!

Jag ska försöka få upp fler bilder så fort jag orkar göra något mer, har blivit megatrött av skolstarten.. ^^; Fast jag har ju börjat estet/bild så det borde ju bli lite grejer att kunna visa här :)

 

Ähm, jag har fortfarande ingen vidare bra koll på PS.. :sleep:; Har du lust att göra en mindre tutorial? ^^

Hjälp, jag har aldrig gjort en tutorial i hela mitt liv, och är världens sämsta lärare. ^^; Fast jag kanske sätter ihop något litet om Pen Tool om jag blir lite piggare... ^-^

 

Snyggt! Gillar den utan ögon bäst. Hon ser mer mystisk ut då:) Men texten på tröjjan istället för bredvid blev bra. Jättefint.

Taaack! ^__^ Jag tycker också om den utan ögon bäst.. ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ähm, jag har fortfarande ingen vidare bra koll på PS.. :sleep:; Har du lust att göra en mindre tutorial? ^^

Hjälp, jag har aldrig gjort en tutorial i hela mitt liv, och är världens sämsta lärare. ^^; Fast jag kanske sätter ihop något litet om Pen Tool om jag blir lite piggare... ^-^

 

Yaaay ^______^, väntar med spänning :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Skutty Wan kolla in min bild jag vet att du är väldigt mycket fel men jag är ny och det var försa bilden jag har målat som manga :D

 

Kolla in min bild lite under din den heter min första bild. från Jelly bean

 

Räcker det inte med att skriva en gång, du skrev faktiskt inte ens något om hennes bilder.

Sluta spamma din "Titta på min bild, titta på min bild" i varje tråd.

Vi vet att den finns.

Det räcker nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...