Hoppa till innehåll
Anime.se

Final Fantasy 7: Advent Children


Genma
 Share

Rekommenderade inlägg

ac.jpgDen 14:e september släpps den så hett efterlängtade, animerade, uppföljaren till rollspelet Final Fantasy 7; 'Final Fantasy 7: Advent Childen'.

 

Det anmärkningsvärda är att förutom de två begränsade, japanska, utgåvorna släpps även en amerikansk utgåva samma dag! Det finns alltså ingen anledning att ladda ner den bara för att slippa vänta på en textad variant.

 

 

 

Notering:

Enligt E3-trailern av Final Fantasy 7: Advent Children släpps den amerikanska utgåvan en dag tidigare än den japanska, den 13:e september. Vilket som stämmer bäst?

Den som lever får se.

 

 

- Källa: RPGfan.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det anmärkningsvärda är att förutom de två begränsade, japanska, utgåvorna släpps även en amerikansk utgåva samma dag! Det finns alltså ingen anledning att ladda ner den bara för att slippa vänta på en textad variant.

 

 

fasen, där rök min ursäkt ... Och mina pengar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

sjukt bra film! Härligt soundtrack med.

 

Jag lyssnade flera gånger på den låten efter sluttexterna när cloud kör med sin motorcykel i det japanska landskapet.

 

Många olika händelser och inget är detsamma, typ ingen fight liknar den andra och sådant. Väldigt bra.

 

Dock fattade jag inget av handlingen men det behövdes inte alls heller. Alltså jag kan spola förbi alla pratscenerna och ändå fatta lika mycket :P

 

Ett riktigt fet-tips :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...