Hoppa till innehåll
Anime.se

Advent Children försenad


forehead
 Share

Rekommenderade inlägg

ac.jpg

Electronic Gaming Monthly Magazine meddelar att det amerikanska släppet av Advent Children inte kommer ske samtidigt som det Japanska, utan är försenad till senare i vinter.

 

Orsaken till förseningen är oklar, och inte nog med det så meddelades det även att bonusmaterialet på den Amerikanska Limited Edition-utgåvan inte kommer vara identisk med den Japanska. Boxen kommer fortfarande innehålla trailers och bakom scenen reportage, men däremot inte t ex den korta animefilmen Last Order.

 

 

 

- Square Enix

- Sony Pictures

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det är kasst att vi inte får någon förklaring till varför detta sker. Är det något problem med översättningen, eller? Eller vill de kanske bara att japanerna skall få åtnjuta den före resten av världen? Men detta lär nog inte gynna försäljningen iallafall. :/

 

Men den där Last Order, skulle den ens finnas med i den amerikanska specialutgåvan? Hade för mig att det inte skulle det. Men jag har väl kanske fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
Tråkigt att höra, blir mer och mer sugen på den nu. Hoppas den är värd väntan!

 

Det är den verkligen. Handlingen må vara rätt otydlig på vissa ställen, men efter att ha sett den två gånger nu måste jag erkänna att den är överlägsen alla andra animerade filmer både visuellt och ljudmässigt. Ögongodis på sjukt hög nivå.

 

Enligt mig är dock den medkommande anime-videon på cirka 24 minuter under namnet 'Final Fantasy VII: Last Order' snäppet bättre. Där visar Square-Enix ännu en gång att de bemästrar vartenda område de ger sig in på att utforska. Grymt bra anime, helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...