Hoppa till innehåll
Anime.se

F*rsta posten p* nya servern!


Avathar
 Share

Rekommenderade inlägg

Ja som f*rv*ntat blev flytten n*gra timmar sen och kom inte ig*ng som det var t*nkt pga tekniska program men nu *r den uppe, iallafall f*r mig och flytten gick bra. F*r n*rvarande bara tillg*nglig genom en v*ldigt konstig l*nk tills DNS flytten har f*tt jobba lite till.

 

S* den f*rsta som l*ser detta kan vara glad att veta att nu *r inget trasigt l*ngre och v*lkommen till den nya servern.

 

 

MVH Daniel Freij

Ansvarig - Anime.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går sjukt, och jag menar sjukt mycket långsammare nu jämfört med före bytet. Ibland får jag vänta tio sekunder på att forumet öppnar en ny sida.

Pling! dagens I-lands problem.

 

Har inte märkt av nån förändring, dålig som bra. Alltså gick bytet rätt smidigt enligt mig. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte märkt av nån förändring, dålig som bra. Alltså gick bytet rätt smidigt enligt mig. ^^

Jo, nu går det lika fort igen.

 

I-landsproblem kanske. Men hade det varit 10 sekunders väntetid för vareviga klick så hade jag nog lämnat forumet. Det handlar nämligen inte om ett klick per besök.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte märkt av nån förändring, dålig som bra. Alltså gick bytet rätt smidigt enligt mig. ^^

Jo, nu går det lika fort igen.

 

I-landsproblem kanske. Å andra sidan är ett internetforum en typisk ilandssak, så i-landsproblem kan vara högst relevanta. Hade det varit 10 sekunders väntetid för vareviga klick så hade jag nog lämnat forumet. Det handlar nämligen inte om ett klick per besök.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...