Hoppa till innehåll
Anime.se

HELLSING! YEAH!


grunt
 Share

Rekommenderade inlägg

Någon annan där ute som upptäckt den underbara mangan hellsing? Köpte första pocketen på gothcon när sf bokhandeln var där och nu är jag fast. Oooooh, Vampyrer :S, Präster som slaktar med bajonetter :) Morbid humor :P Och STORY >:D... Nån annan som gillat hellsing eller har andra allmäna synpunkter om mangan?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SPOILER

 

Pocket 1 och två går att anskaffa i sf-bokhandeln. Rådiggar scenen i pocket ett när father anderson skall ha ihjäl hellsing och, sera och det är mörkt och glasögonen lyser som två små månar. Tufft att han slåss med bajonetter ochså!

 

SPOILER

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Hellsing mangan är helt klart bra... bättre än animen, som tappade mycket då den slutade följa mangastoryn (efter avsnitten då elakingarna brakar rätt in i Hellsing HQ, ep 6-7 nått tror jag)(kenshin syndromet typ...). Hur som helst så ska det bli roligt att se vart det slutar,; förhoppningsvis så blir det lite mer än braindead slakt av stora armeer gouls... Man kan ju hoppas att dom utvecklar historien lite mer; typ karaktärsutvecklar tjejjen lite och har med Anderson i lite mer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läser mangan och har sett animen. Manga är klart mycket bättr än animen, men animen är på många sett lite mer utförlig. Här fokuseras mer på seras små bekymmer och allt omkring henne, ... vilket inte är bra efter som det är ALUCARD OCH ANDERSON man vill se.

 

 

Jävla tufft dock när anderson klyver tåg kupen, han och alucard är lika mentala båda två.

 

 

Ultimate undead ser löljig ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

läste en liten del av mangan men jag tyckte den verkade sådär, sen såg jag Animen och tyckte den var ricktigt bra. Men om mangan är så bra som folk säger får jag ge mig på den också

 

Animen är so du sa riktigt bra.. Men den blir väl lite tjatig i längden..

Mangan är faktist bättre....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...