Hoppa till innehåll
Anime.se

Inaktiva presentationer


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

Tjenare Tjenare

 

Jag är en kille på 17 år (fyller 18 i december -.-) som heter Elias och jag bor i Ludvika och i Hedemora på vissa tillfällen.

Jag har kollat på Anime i ungefär 4-5 år men jag brukar inte läsa manga, kanske borde börja. men men jag hittade det här forumet för nån dag sen och det kanske är dags att introducera sig själv. Mina intressen är Anime, spela, sitta framför datorn och göra allt möjligt och hänga me polarna. Min favorit anime är nog Naruto (första animen jag såg) älskar Hidan ifrån den serien jag vet inte vaför men jag bara gör :) Kommer av mig lite men men. Går andra året på El programmet, blir tredje efter sommarn.

Aja det är nog allt jag har att erbjuda just nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack Tack :) Jag har sett lite ner än Naruto. Jag har sett fairy tail FMA bleach och lite mer. Men såg Attack on titan nu i helgen och det är helt sjukt va bra det är :)

 

Shingeki no Kyojin tycker jag faktiskt inte var någon höjdare, Suisei no Gargantia verkar däremot vara väldigt bra.

 

När du säger FMA, menar du den första serien eller Fullmetal Alchemist: Brotherhood? Eller båda? Brotherhood är f.ö. bättre, enligt mitt tycke.

 

Välkommen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shingeki no Kyojin tycker jag faktiskt inte var någon höjdare, Suisei no Gargantia verkar däremot vara väldigt bra.

 

När du säger FMA, menar du den första serien eller Fullmetal Alchemist: Brotherhood? Eller båda? Brotherhood är f.ö. bättre, enligt mitt tycke.

 

Välkommen!

 

När jag säger FMA så menar jag båda och jag ska nog ta och kolla in på den andra serien du sa :) Tack

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Hej alla otakus  :reallyhappy: (hehe)

 

Här kommer en ny medlem till erat forum från södra Skåne! :)

Jag heter Erik (21 år) och gillar en stor mängd anime från humor till seriösa men brukar hålla mig borta från ecci och harem serier då dessa oftast har för simpel cookie cutter story. http://myanimelist.net/animelist/Kezyka

 

Jag har ingen erfarenhet av cosplay men det hade ju varit kul att pröva någon gång och vem vet, jag kanske fastnar för det :P

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltid trevligt med fler skåningar här, mycket välkommen ska du vara!

Tackar tackar :) blir intressant att se hur aktivt det är på forumet här för jag har haft svårt att hitta vänner i Sverige att prata anime med :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar tackar :) blir intressant att se hur aktivt det är på forumet här för jag har haft svårt att hitta vänner i Sverige att prata anime med :3
 

Höll på att säga "I feel your pain", men sen inser jag att jag nog inte gör det :P Jag har alltid haft lite folk att snacka animénörderi med, mitt problem är att vi ändå inte snackar samma språk.

 

Men välkommen hit, och hoppas du (t)rivs.

* "Rivs" hoppas bara alla tsundere lover girls på. Tyvärr är de nog ganska få.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Höll på att säga "I feel your pain", men sen inser jag att jag nog inte gör det :P Jag har alltid haft lite folk att snacka animénörderi med, mitt problem är att vi ändå inte snackar samma språk.

 

Men välkommen hit, och hoppas du (t)rivs.

* "Rivs" hoppas bara alla tsundere lover girls på. Tyvärr är de nog ganska få.

Tur att jag inte specefikt är ute efter en tsundere tjej då :P (inte för att det hade varit helt fel :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, om det nu vore så att du rivs och någon gillar det, så är det ju inte tjejen som är tsundere utan snarare tjejen som gillar sådana.

 

Men som sagt, så många sådana finns det nog inte.

 

Eller vänta nu… alla de som faller för våldsbrottslingar…! Hmmmmmmm…

 
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, om det nu vore så att du rivs och någon gillar det, så är det ju inte tjejen som är tsundere utan snarare tjejen som gillar sådana.

 

Men som sagt, så många sådana finns det nog inte.

 

Eller vänta nu… alla de som faller för våldsbrottslingar…! Hmmmmmmm…

 

Jag rivs inte så vitt jag vet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...