Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad tyckte ni om UppCon:05?


lendai
 Share

Rekommenderade inlägg

Bra

Sekreteraren och the lolicons vann karaoken :)

Hittade massa mysiga saker att köpa

La portait de petit Cosette och Basilisk var riktigt bra

 

Mindre bra

Totalt fem timmar av köande första dagen :sleep:

Strulet på biograferna

 

Dessutom är jag sur för att bilderna jag skickade in inte läggs upp på uppcon-sidan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 117
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

This was nice!

 

*Alla säljare som hade billiga och bra saker att sälja

 

*Lokalerna var fina och luftiga(om vi INTE räknar med spelrummet alltså!)

 

*Tekken 5 turneringen där LighDash sopade mattan med alla andra ;)

 

*Cosplay'arna såklart

 

*Alla tv-spels turneringarna

 

*Uppcons personal var så trevliga och duktiga

 

*Sjung-så-läskigt-du-kan tävlingen, jag har inte skrattat så mycket på så länge.

 

*Amazing Thai restaurangen (super smarrig food!)

 

 

Dock det enda som jag tycker var tråkigt var faktiskt som de andra här skrev: DDR arkaden.....

De borde få ett eget hörn/rum för sig själva nästa år. Stanken var jobbig när man spelade de andra spelen.

In med dem i annat rum! :D

 

Hoppas att det blir Uppcon snart igen, till våren kanske? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förlåt, men jag tror tyvärr det råder en ganska klar enighet om att det var du som var den som bråkade vid DDR-arkaden, ingen annan.

 

Jag gjorde ett fel har aldrig spelat på en sådan arkad förut behövde lite hjälp, synd bara att ingen fanns att fråga därför jag tryckte på fel knapp.

Men förlåt att jag tog upp eran dyrbara tid det skall inte upprepas.

Ni får den helt för er själva nästa år förlåt att jag ens ställde mig på den.

Förlåt förlåt! ;)

 

Grattis föresten till Kasu som vann DDRtävling, Yuna som vann AMV och Staffan som vann Tekken5 turneringen! *vågen*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gjorde ett fel har aldrig spelat på en sådan arkad förut behövde lite hjälp synd bara att ingen fanns att fråga därför jag tryckte på fel knapp.

 

Men förlåt att jag tog upp eran dyrbara tid det skall inte upprepas.

Ni får den helt för er själva nästa år förlåt att jag ens ställde mig på den.

 

Don't worry. ;)

Det stod minst 10 personer väntandes bakom dig, som du utan några större ansträngningar hade kunnat fråga, men det verkade ju faktiskt inte falla dig in.

 

Du får gärna spela på den nästa con också, bara du inte blankt vägrar spela när du väljer fel svårighetsgrad, och vägrar acceptera att det tar precis lika lång tid att titta på medan en låt inte spelas, som när den spelas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det stod minst 10 personer väntandes bakom dig, som du utan några större ansträngningar hade kunnat fråga, men det verkade ju faktiskt inte falla dig in.

 

Du får gärna spela på den nästa con också, bara du inte blankt vägrar spela när du väljer fel svårighetsgrad, och vägrar acceptera att det tar precis lika lång tid att titta på medan en låt inte spelas, som när den spelas.

 

Jag frågade men ingen hörde mig! :(

Frågade tillochmed mina polare med de var också lite osäkra sökte folks blickar längre bak i ledet men ingen hörde eller såg eller rättare sagt ville se möjligenvis. Puck hade gått iväg också annars hade man hunnit fråga honom. *sobb*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lätt, skrek mig hes under DDR-tävlingen när Immo och Britas röster inte riktigt räckte till, skrika på nördar is teh shit <3 :'D

 

Tror att det var Immo som höll i Tekkenturneringen och stackaren hade inte mycket röst kvar efteråt, tyckte så synd om henne.

Mic skulle vara bra till nästa års spelturneringar! Så att alla kan spara på sina röster.

 

Skutty skriker på nördar is teh shit! *glomps skutty* xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lätt, skrek mig hes under DDR-tävlingen när Immo och Britas röster inte riktigt räckte till, skrika på nördar is teh shit <3 :'D

 

Tror att det var Immo som höll i Tekkenturneringen och stackaren hade inte mycket röst kvar efteråt, tyckte så synd om henne.

Mic skulle vara bra till nästa års spelturneringar! Så att alla kan spara på sina röster.

 

Skutty skriker på nördar is teh shit! *glomps skutty* xD

 

Det var inte emma, det var miriam som höll i turneringen XD

Shit, en asiat med blonderat hår och en med svart. Alla tar fel ändå ^__^;;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var inte emma, det var miriam som höll i turneringen XD

Shit, en asiat med blonderat hår och en med svart. Alla tar fel ändå ^__^;;

 

Aha lendai det var ju mörk i rummet! xD

 

 

Föresten det appråpå Tekken 5 turneringen så var det jättekul att projektorn var lite sisådär lustig.

 

När någon spelade Lee på Hellbanan så såg man knappt honom.

Snacka om att motståndaren hade det svårt att blocka, han såg inte ens Lee's armar eller ben! *skrattar*

 

Next time skall man ta Lee med kostymen! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aijoo - på tal om karaoken, inte skulle man möjligen kunna få en link till dom karaokefiler som användes i Uppcon? Karaoken var nog ett av de roligaste sakerna där. ^^
Jag råder dig att kontakta användaren nelson på forumet zmanga.se , det är han som är initiativtagare till det karaokearkiv som cirkulerar på de svenska tillställningarna.

 

 

Jo, ni såg ut att ha det så trevligt så.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lätt, skrek mig hes under DDR-tävlingen när Immo och Britas röster inte riktigt räckte till, skrika på nördar is teh shit <3 :'D

Mic skulle vara bra till nästa års spelturneringar! Så att alla kan spara på sina röster.

Mm, tänkte också på det under konventet. Det är ju ändå rätt lätt att bära med sig en miniförstärkare.

 

Förresten vem spelade motståndaren med som mötte Lee?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...