Hoppa till innehåll
Anime.se

Cyber ängel


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

SOm det har sagts tidigare, din bästa bild hittils. Speciellt desingen åp vingarna tycker jag om. Riktigt underbar. Men handen som hänger ner ser mer ut som en stump med utåtstående fingrar på än en hand. Lite mer "definition" på var handen börjar och armen slutar kan göra susen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Färgvalet känns helt rätt på bilden men jag skulle personligen vilja se lite mer kontraster mellan skugga och ljus. :D (för tillfället överkurs kanske?)

 

Jag ville också se det, MEN, jag är dum i skallen och gjorde bilden under den upplösningen ni ser här, så det var svårt att se någon shade se helt ut som jag ville.

Men nästa gång...

Nästa gång.....!

 

 

 

ojj j***ar snyggt färgval

 

Tackar, det var svårt att få bra färger på vingarna, men det löste sig tydligen ^^

 

 

 

Detta var mig snyggt Very Happy Mig gilla ^__^ Bra färgval och snygg karaktär rent allmänt sagt Smile *thumbs up*

 

Tack tack, det är kul att folk gillar bilden, det är därför jag gör dem =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xbox360-tan? XD

 

Färgerna passar verkligen bra ihop. Men om jag skulle föreslå en förbätring skulle det vara att ja mera gröna detaljer på kroppen och inte bara på vingarna.

 

Snyggt jobbat!

 

Jag tänkte också att det borde ha varit fler gröna detaljer på kroppen, det blev så ensamt med bara ljusen.

Men det fanns inte några detaljer att göra gröna ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...