Puhiceus Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 hehe, är det fler här som märkt att de praktiskt taget bor på anime.se. XD Man blir beroende på något sätt: Den första sidan jag ALLTID kollar när jag öppnar internet är anime.se, när jag inte har något vettigt för mig kollar jag på anime.se, när jag kollar på en tråkig anime på datorn surfar jag på anime.se SAMTIDIGT! Någon som känner igen sig? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Ja för fan :D anime.se är mitt andra hem ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet november 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Finns värre ställen att bo på ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Försöker du säga att det finns ställen som är mer beroendeframkallande än denna?? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Oh ja. Ta livejournal till exempel, så mycket användare att någon alltid uppdaterat. Kan äta upp ens tid helt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Finns ju alltid GaiaOnline med........ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 I second that ^^, alla är ju så trevliga här :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 för min del är det ircen (#anime.se/forum) sen kommer den här..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 anime.se är just nu den sidan jag besöker mest och oftast tillsammans med 4chan och fragzone. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Det var så för mig, men bara för ett tag..sedan sa det poff, så var man borta <_<; Nu är man ju tillbaka igen, men jag spenderar inte lika mycket tid här som jag gjorde förut ^^; Är annars oftast inne på Gaia +_+ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Forumknarkare som jag är är anime.se en jag alltid kollar på om jag kollar på forum alls. Tyvärr är det mest en (o)vana; jag måste erkänna att det är sällan det verkligen ger mig så fantastiskt mycket information/nöje... något som gäller de allra flesta forum också. Det är mest att man "jag måste ju kolla" och så stressar man igenom forumet och svarar bara på det man måste. Vilket är ett ganska uselt sätt att forumvandra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Anime.se besöker jag C:a 10ggr per dag minst. Och då vet jag inte ens hur länge per gång. Men det är helt klart en sådan sida som man bara måste kolla, om och om och om igen. Andra sidor jag kollar är animepaper.net, gamespot.com, ign.com och newgrounds.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Nä.. Är här bara ibland, sidan är inte så mycket för mig, för jag stödjer nerladdning av anime och manga x) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Det är nästan så för mig med. Första sidan: free6 . Andrasidan: www.anime.se . ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martina Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 jag tycker det är kul och läsa diskussionerna här, så jag tittar minst 3-5 gånger per dag ^,^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Var väl extremt länge sedan men visst var det lite forumberoende en gång i tiden. Anime.se har dock förlorat den charm det tidigare hade :/ Nu är det irc i så fall som gäller Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 Tja, jag var beroende av anime.se förut när jag var ganska ny och spammade forumet.. >.> *skäms* Men är mest på ett annat ställe kallat SilverFangFanhouse (SFF) som det fins mycket trevligare folk på. ;) (Säger inte att det inte fins trevliga folk här) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg