Hoppa till innehåll
Anime.se

Sakigake!! Cromartie Koukou


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag vet att några av er sett denna anime och några har läst mangan, själv ser jag på animen och har nyss fått hem volym 2 från posten. Såg klart den imorse och nu saknas bara två volymer i min fina samlingsbox :D

 

Jag anser inte att jag spoilar nedan men för dem riktigt känsliga så.. ja ni märker själva ;P

 

Avsnitt nio var underbar XD (visserligen var alla underbara men nian speciellt) Jag kan inget annat än skriva: Mecharatta! :3 Beta var så gullig ^__^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har tänkt beställa serien i veckan, hela om den nu finns ute.

Den ska ju vara så grym.

Två frågor.

 

1. Är det verkligen inte en enda tjej med i serien?

 

2. På dvd:erna har de satt ihop alla avsnitt till 13 så alla är 20 min istället för 10 min styck? Skulle vara bra

 

1: Det är inga tjejer med som huvudkaraktärer, men det slank in 1 tjej i ett avsnitt i vol2 dock.. Sen så finns ju faktiskt Maedas morsa, men hon ser rätt maskulin ut ^__^

 

2: På dvd:erna så är det uppdelat i varje löst avsnitt (vol1: 1-8 vol2: 9-14...) så varje avsnitt ligger på ungefär 12 minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inga tjejer med som huvudkaraktärer, men det slank in 1 tjej i ett avsnitt i vol2 dock.. Sen så finns ju faktiskt Maedas morsa, men hon ser rätt maskulin ut ^__^

Sista avsnittet då? ^_~

 

Det absoluta sista avsnittet? :O Den har inte jag sett.. Min collectors box är bara halvfull än så länge..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 months later...

Mumma!!: Cromartie live-action. Hur kommer det sig att jag missat detta? Denna film är ju helt klart ett måste!

 

För de som inte vill köpa dvd för dvd finns nu en Complete Collection på webhallen, mycket möjligt att den finns på sf-bok och discshop men har inte kollat upp det så jag vet inte helt säkert. Köp den! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...