Boda Skrivet april 2, 2008 Anmäl Share Skrivet april 2, 2008 se där ^^ rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 Jag lekte bara Boda ett tag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 Bloody Monday Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 Så rätt så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet april 8, 2008 Anmäl Share Skrivet april 8, 2008 eftersom ingen annan verkar veta/vill ta den....Aiki Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 8, 2008 Anmäl Share Skrivet april 8, 2008 så rätt så fenrisar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet april 10, 2008 Anmäl Share Skrivet april 10, 2008 gissa på Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 10, 2008 Anmäl Share Skrivet april 10, 2008 Läser ni BARA ecchi-serier? (._.') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 10, 2008 Anmäl Share Skrivet april 10, 2008 Läser ni BARA ecchi-serier? (._.') Yes, Your highness! För att citera en bra anime. Eller ja det förekommer lite andra inslag här och var också :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 10, 2008 Anmäl Share Skrivet april 10, 2008 Ashita no Yoichi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 Helt korrekt av Boda och, Nej, jag läser faktiskt annat...men i 8 fall av 10 om man lägger upp nå som är ej ecchi så lyckas ingen gissa rätt...Om man får nå gissningar alls <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 okej då lägger vi ner ecchi serier ett tag då :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 kamen no maid guy, eller vad denheter i mangan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 nopp:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 äh. var ju värt en chansning =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 Jag vet inte så noga hur mangan ser ut, och så är det väl för lite snusk för Boda egentligen, men Black Lagoon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 hehe ja du tro att jag bara läser snusk mangor ^^ men du har fel :P Men du har desto rättare när det gäller mangan här och nu ^^ Så rätt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 12, 2008 Anmäl Share Skrivet april 12, 2008 Jo, jag vet... Förlåt, jag ska sluta. :) Nåja, det är lördag, dags för ett bad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 12, 2008 Anmäl Share Skrivet april 12, 2008 vinland saga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 12, 2008 Anmäl Share Skrivet april 12, 2008 vinland saga? O. M. F. G. RÄTT!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 13, 2008 Anmäl Share Skrivet april 13, 2008 jösses. XD ok ok. måste leta rätt på något bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 13, 2008 Anmäl Share Skrivet april 13, 2008 Jag ville ta en frame ur alita, men jag hittade inget som inte hade varit aldeles uppenbart vad det handlade om, så here goes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 14, 2008 Anmäl Share Skrivet april 14, 2008 jasså? ni som brukar vara så duktiga. Ok då gör vi det lättare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet april 14, 2008 Anmäl Share Skrivet april 14, 2008 banzai för min bror (ja,han får det här poänget om det är rätt :P) Kannazuki no Miko måtro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg