Orrin Skrivet april 22, 2007 Anmäl Share Skrivet april 22, 2007 Då provar vi med den här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 22, 2007 Anmäl Share Skrivet april 22, 2007 En bild till verkar behövas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 23, 2007 Anmäl Share Skrivet april 23, 2007 Likplanet och juvelbarn aka Mukuronaru hoshi tamataru ko, aka Narutaru. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 23, 2007 Anmäl Share Skrivet april 23, 2007 Så rätt det bara kan bli. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 23, 2007 Anmäl Share Skrivet april 23, 2007 Har inte så mycket scanner att tillgå, så jag får norpa från nätet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 26, 2007 Anmäl Share Skrivet april 26, 2007 Ingen som kan den? Jag tror inte ytterligare en bild skulle hjälpa, men kanske en bump påminner folk om att försöka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet maj 3, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2007 *Sparkar i tråden för att se om den fortfarande är vid liv* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 3, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2007 Ingen kan; det var Discommunication. Någon annan får gärna ta över. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 3, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2007 Lägger väl jag upp en bild så vi inte glömer bort denna tråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 3, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2007 blood alone, kan det vara så den hette? har läst den iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 3, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2007 Japp så heter den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 3, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2007 då är det dags för mig att börja ladda upp bilder i diverse gissnings trådar isf: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 5, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2007 Mitt namn är Zushio. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Kom igen nu Blå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Hoshi no koe? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Hoshi no koe? Jao. Alla tillfällen att göra reklam för Shinkais verk skall tas i akt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Tja, vad trevligt att du har funnit din kallelse. ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Nu kanske det går att lista ut vad det är, även om man inte läst verket i fråga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 definitivt Freesia, den är hyfsad, minns inte så mkt av den dock, var ett tag sen jag läste (minns inte heller ifall jag läst hela). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Rätt, så klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 då tar jag än lätt, men grymt rolig manga isf; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 My Balls, riktigt rolig. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 My Balls, riktigt rolig. ;) helt klart, trodde dock inte det var någon som läste den här på forumet utöver mig faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Tar vi en till lätt bild, lika bra då det känns som manga bilder är svårare att gissa på. Oj, såg att jag missat att svara på Hoshi no Koe, hur lyckades jag nu med det. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 My Balls, riktigt rolig. ;) helt klart, trodde dock inte det var någon som läste den här på forumet utöver mig faktiskt. Jag gör det och min klasskompis Fenrisar gör desamma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg