Negi Skrivet maj 19, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 finns det en golgo manga? :r Ja, hela 148 utgivna volymer i dagsläget. Det är dock inte Golgo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 19, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 Hörni det var det ju visst det Ryoichi Ikegami. Fast mangan är Strain! (Tänkte också crying freeman :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 19, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 Hörni det var det ju visst det Ryoichi Ikegami. Fast mangan är Strain! (Tänkte också crying freeman :P) Visst är det Strain, med att vara enkelspårig så var det att jag hittills enbart haft serier som är på min mangalist på MAL ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 19, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 Jag var bra sugen på att fortsätta med "Beast" från samma illustratör, men det hade nog varit för enkelt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 19, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 Vagabond? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 19, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 Ja det gick ju fort. Bollen tillbaks till Negi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 19, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 19, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 påminner mig om något... inte to love ru? nej... va fasen är det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 19, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 Påminner MIG något om Kousuke Fujishimas stil, åtminstone killen till höger i övre vänstra rutan. Fast det kan det inte vara, han tecknar så unikt fula öron. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet maj 20, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2009 No Bra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 20, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2009 No Bra? Ingen aning om den är bra eller inte men utan bh är den absolut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet maj 20, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2009 No Bra? Ingen aning om den är bra eller inte men utan bh är den absolut. Huh? Jag menade naturlitvis のーぶら eller på svenska Utan Behå. Så är min gissning korrekt, Negi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 20, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2009 No Bra? Ingen aning om den är bra eller inte men utan bh är den absolut. Huh? Jag menade naturlitvis のーぶら eller på svenska Utan Behå. Så är min gissning korrekt, Negi? Ja det är den :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet maj 20, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2009 Great! :) Får se hur denna nöt kan knäckas av alla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Kan det tänkas vara Aoi Destruction! ? Var ett tag sedan jag läste den, men men... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Kan det tänkas vara Aoi Destruction! ? Var ett tag sedan jag läste den, men men... Fel! Ett litet tips för alla. Serien är gjord av samma kille bakom Midoris Dagar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 26, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2009 Kan det tänkas vara Aoi Destruction! ? Var ett tag sedan jag läste den, men men... Fel! Ett litet tips för alla. Serien är gjord av samma kille bakom Midoris Dagar. Men visst fan är det Aoi Destruction!. Del fyra i den mangan som heter Otone no Naisho. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet maj 26, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2009 Kan det tänkas vara Aoi Destruction! ? Var ett tag sedan jag läste den, men men... Fel! Ett litet tips för alla. Serien är gjord av samma kille bakom Midoris Dagar. Men visst fan är det Aoi Destruction!. Del fyra i den mangan som heter Otone no Naisho. Ja fan det e rätt! Jag visste inte om hela samlingspocket hette så. Hursomhelst rullar bollen till Blå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 Bah. Här är nästa intensiva bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 Sisters trap ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 Nej du Boda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2009 Hm... Vad sägs om fler ledtrådar alt. ny gissningsomgång snart? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juli 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2009 Ehhh....My eller den som nu känner för det får ta över här! Förlåt.... Serien i fråga var Koibana Onsen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 3, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2009 Hourou Musuko? Det liknar teckningsstilen lite grann... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg