docster Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Vilken av Hayashibara Megumi's låtar är era favoriter? "Give a Reason" är en av mina favoriter :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Give a Reason är en bra låt men jag gillar mer Exit Running :D Megumi Hayashibara är en av mina Japanska Kvinnliga favorit artister. Tycker även Ayumi Hamasaki är bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Får nog bli Give a Reason, men Lively Motion är också väldigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Hon har väldigt bra röst, inte hört så många låtar av henne.. Mest ending themet till Love Hina men hon sjunger bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Dan Yo Eien Ni! Helt klart :P Hehe.. eller nja, jag vet faktiskt inte riktigt vilken som är bäst.. (Dan Yo Eien Ni är förresten en låt som Team Rocket sjunger i Pokémon) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 ojojoj... The Divine Goddess of Anime Musik :) Megumi Hayashibara är min absoluta idol! Köpte hennes album Fuwari för nåt tag sedan... Favorit låt...? Jag har ett par stycken. * Get Along*Fly Me to The Moon* Asai wa Hi* November Rain några av dem Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ulfster Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 (->) ME LOVE MEGUMI! Började ladda ner hennes låtar för ca 2 år sen, älskar verkligen hennes musik! Vilken låt fick mig att fastna? GIVE-A-REASON! Hörde den för första gången hos en kinesisk vän, blev helt såld. En av de bästa låtar jag någonsin har hört, vilket ös! Jag gillar jättemånga låtar, har laddat ner nästan alla album... Men Sakura Saku, Don't Sigh (tuff låt!), Reflection (även mixarna!), Nothern Lights och nästan alla låtar på Bertemu skivan är väl absoluta favoriter! Megumi är min Anime godess, spöar alla andra med hästlängder! Min manliga favorit måste vara Kageyama Hironobu med favoritlåt Hikari No Willpower, en låt med ös i! Så, fick jag avreagea mig lite... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ulfster Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 (!) ENTSCHULDIGUNG! (!) Jag glömde helt Get Along! och Sleepless Night. Båda perfekt framförda av både Megumi H. och Masami Okui som får andraplatsen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 har bara hört hennes låtar till animes hittils :( men av dem jag hört så är det ending till love hina. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Åhh, Megumi är go hon. Megumi Hayashibara - Para Rira Para Daisu är en rätt så given favorit :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 De som står ut mest på albumen jag hört är: Fai Fai Tui Lullaby A ge ta i Para Rira Para Daisu SuperFeeling Vous Give a reason Good Luck + Shining Girl Nån som har läst den där mangan om hennes karriär, inte? Gör det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2004 Give a Reason så klart ;) gilar den grymt mycket, har inte så många andra.... har en fråga, kan killar också heta Megumi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2004 Killar kan heta Megumi ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Uräkta OT däruppe. En till bra: Anata no Kokoro ni Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kyo aizawa Skrivet augusti 6, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2004 Hon gör bra låtar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet augusti 6, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2004 Hon gör bra låtar Självfallet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg