docster Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Gatsu/Guts från Berserk - If you're always worried about crushing the ants beneath you, you won't be able to walk. (Visserligen från mangan men ändå :)) James från Pokemon - Yes, it's true. I was born with a silver spoon in my mouth. But they immediatly had to remove it to make room for my foot XD Spike från Cowboy Bebop - Well here's another great moment in the legend of Spike, famous bounty hunter & dog walker. XD Har ni några citat som ni tycker är bra / roliga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Naruto: Im not taking back my words, that's my way of ninja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Masgister Katt: Om ni inte gör som jag säger måste ni gifta er med mig!! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 "Ha ha rostad robot det vill jag inte ens ha med lite marmelad på " - Cobra, Cobra "Hör på mig nu din tjockskalliga idiot vägra aldrig att lyda mina order ingen eller så kommer jag att döda dig nästa gång förstår du?" - Khyron, Robotech "Rör dig inte grabben jag är bakom dig, inga trix nu för då blir det ett jäkla luftdrag" - Soldat, Robotech The Movie: The Untold Story "Vem vet om man vinner eller förlorar innan man ens försökt?" - Djorgo, Starzinger Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 "Brinn utav bara helvete!"-Kasage Gold, Cirkelmagi Guruguru "Du är redan död, du vet bara inte om det"-Kenshiro, Ken, rätvisans kämpe "Jag har bästemt mig nu. Inga mer jobbsökningar mer för min del. Jag ska bli den ultimata nörden. Nörden över alla nördar... ...NÖRDARNAS KONUNG!"-Kubo, Nördarnas Mangafilm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Hellsing "In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternel damnatian, Amen" Hellsing "That don't kill you, will only make you strong" chobits "chii" Tiny Snow Fairy Sugar "Wahoo!" Vandred "Smile,Smile" är inte helt hundra på att det är rätt...men ja tror det iaf...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nonemo Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Hiko Seijuuro - "The dead needn't know my name" Cobra - "Hörrö din jättebuddha, kom inte och gråt sen!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Gatts bästa replik är självfallet: "Dit man flytt hittar man aldrig något paradis. Det enda man finner när man väl är framme, är ett slagfält." Men den klockrenaste repliken i mangans historia kommer från Airen: "Att leva, förstår du, är... att ständigt protestera. Mot världen." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Några härliga citat från Cobra. "- Jag är faktiskt James Bond. - Fortfarande vid livet! - Det är inte möjligt, James Bond måste vara borta för länge sen, pensionerad från vartenda jobb." "Du kan väl sticka lite grann medan du väntar." "Det var enkelt för mig att få ihop det med skönheterna, som var som underbara persikor på en svannebulosa." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 "Mada mada dane" - Finns det ngt bättre ^^ Sedan Caskas som jag har i min signatur är rätt fin. Orkar faktiskt inte tänka nu såhär på morgonen, men det finns många fina =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 "- Jag är faktiskt James Bond. - Fortfarande vid livet! - Det är inte möjligt, James Bond måste vara borta för länge sen, pensionerad från vartenda jobb." Heh, den minns jag fast, var den verkligen så Rockman? Vad jag minns så var det annorlunda. Men jag kan inte det korrekta. Jag tror de nämnde något i stil med... "Men han tog pension från filmerna för hundra år sedan." För jag vill minnas att de nämde filmerna. I vilket fall som helst är jag mycket ledsen över att du inte kan komma imorgon. Jag behöver dig verkligen där för omväxlings skull... Och jag har kommit på ett par saker du skulle kunna göra... Men då skall lillen bli sjuk! *Ler* Hur som helst så har jag ett par citat jag gillar också.. Vegeta från Dragonball Z - Majin Buu Saga - You're bluffing!! - Maybe I am, hard to tell... Argh och så hjärnsläpp... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirusEt Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Gundam Seed - Mwu Lla Fraga(Stavning?) - "I can make the impossible possible" "Here I Go!, Slam Dunk!" - Sakuragi Hanamichi - Slam Dunk "Thanks a lot for interrupting my rose-colored highschoollife!" - Rumina - Tokyo Underground :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Reklambrytningen i Scryed: SCRYEDOOOO~!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Reklambrytningen i Scryed: SCRYEDOOOO~!! Hehe, så sant. Fast dom säger inte så många O i den. Och jag tcyker också om den. Förresten vad betyder Scryed? Förutspå? TÄnkte bara med tanke på att Scry är att spå... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Isf bör innebörden av EDn vara "Spådd" right? Eller kanske "Övervakad" eftersom det är via en kristallkula osv? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KinoZ Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Den som jag har i min signatur. När mihawk och zoro slåss gillar ja :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 *Rensat lite ot inlägg* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Sagara i Fmp säger en del bra saker! (Sagara) - I feel unimaginable happiness wasing time talking with women. Im that typ of human. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Förresten vad betyder Scryed? Förutspå? TÄnkte bara med tanke på att Scry är att spå...Tror inte det betyder så mycket egentligen.Förutspå kan vara för Scry eftersom det är en av karaktärernas alter Men det stavas s.CRY.ed, så Ed är nog Ending, slutet för skråandet så att säga. Och Cry är väl vad det står som. Finns en manga också, men såvitt jag vet så uvecklar dom inte mycket mer om titeln. Ett annat citat jag gillar är när dom kör "martial arts language" i Shadow skill, "I have no equal..." och hela den ramsan, fast på japanska (låter som "wariware muteki janai" men det är det inte) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Trigun katten: "mjaa.." XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet maj 22, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2004 You trust your eyes too much, you are not a chameleon you know you can't see everything at once!. - Spike "Cowboy Bebop" "I don't wanna die, I don't wanna die, I don't wanna die, I don't wanna die, I don't wanna die, I don't wanna die, I don't wanna die, I don't wanna die, I don't wanna die, I don't wanna die, I don't wanna die, I don't wanna die, I don't wanna die, I don't wanna die, I DOON'T WANNNA DIIIIEEEEEE!!!!!!!! - Asuka "End Of Evangelion" "It is my destiny to live forever even if it would mean the destruction of humanity." - Kaoru Nagisa "NGE" (kommer inte riktigt ihåg hela citatet men detta får gå bra) "what's that?!....... IT'S A GUNDAM!!!!" - Dem som sätt Gundam Wing borde känna igen det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Willhelm Skrivet maj 22, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2004 Yvå som bara dyker upp sådär är ju följande: "We're not going out to die, we're figthing to live" Usopp i One Piece "There is nothing as pure and cruel as children" Jet i Cowboy Bebop Ep 20 Men sen kommer ju denna som man alltid kan dra till med: "Asakuro was quite a designer. He created the ultimate women who could kick ass, and raise children" Julian i Armitage III (3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet maj 23, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2004 gto - onizuka - "im just a nameless ninja, a commoner like you should not fall in love with me" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet maj 23, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2004 "I'm not going to transform unless I get a countdown." "What? Are you crazy?" "I'm waiting..." "Fine... 123456789... happy?" -- Freeza och Vegeta från DBZ. "Why do women have butts on their chests?" -- Goku från DB "I have a really good peeping jutsu" -- Ero sennin från Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 23, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2004 ...ingen som hellre ser citaten på svenska än på engelska...? ...kan fortfarande inte vänja mig vid tanken på japansk tecknad film på engelska... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg