Hoppa till innehåll
Anime.se

Kakans galleri v2.0


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

En bra förbättring.. men ser att du inte har klarat alla proportioner dereckt.=)

Ena khinden är längre än den andra..Tror att du glömde ögonbrynen..Hela bilden är ganska stel..Han har inga huffter(lr hur det stavas)..Om bilden ska vara lite mer värklig så ser halsen onatulig ut..Fingrarna ser konstiga ut och ligger ganska steltt mot sängen..Och en vicktig sak är att benen är typ lika långa som kroppen det är helt FEL benen är nästan dubbelt så långa (nästan)...fötterna ligger rakt ner lr? Isånna fall är det fel det är omöjligt att ha fötterna så om inte benen är böjda(alltså att knäskålen pekar mot mina ögon såatsäja.) Men med de tjocka skuggningarna för knäna så ser det ut som han har ganska stora knäskålar lr något.. Bröstet, sitter aldeles förlångt ner om du menar att dom där 2 tunna plyerts sträcken markerar ut dom..Det ser ut som du har shangsat lite med sträcken i sängen.. ; )

 

Om man ska tolka bilden rätt(Bortsett från sängen) Så ser det ut som man ser figuren uppifrån alltså att huvet är närmast mina ögon och rästen blir mindre för att det är längrebort.

 

Sry om ja har stavat mkt fel.. men hoppas du har lärt dig något lr om du lysnat på det jag har sagt och tycker så har du nog lärt dig ganska mkt!=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar Davidlolbarn för det långa inlägget! ;) Först och främst ska du veta att jag ritade den närmare halv tre-tiden så jag var nära på att somna mitt i tecknandet ^^' så det kan förklara att jag missade några småsaker, angående vecken på sängen var faktiskt chansningar så you got me there. ;) Strecken som sitter på bröstet var nog lite kladd som jag glömde ta bort, gällandes resterande saker så.. Tja jag ska försöka tänka på det till nästa gång. Ska ta och kolla igenom allt om proportioner rätt rejält men jag kommer inte ta till mig det allt för mycket då jag vill hålla mig till min stil! Och i fortsättningen ska jag bara teckna när jag är pigg och inte tillräckligt trött för att antyda att det jag just ritat är ett blivande mästerverk :rolleyes:

 

Man får ta och tacka allihopa!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...