Hoppa till innehåll
Anime.se

Titlar


grunt
 Share

Rekommenderade inlägg

Det skulle vara kul med olika titlar vilka man kan uppnå igenom att ha haft ett visst antal inlägg. Har sett det här på flertalet olika forum och tycker att det är en kul grej. Skaffa det, en kul grej helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tycker jag att spammarna har en ganska fascinerad kultur;).

 

Men spammande går oftast ut på att förstöra för nöjes skull inte för att öka sina grader.

För om någon skriver massa onödig inlägg så kommer folk helt enkelt igonerar honnom/henne så orkar han/hon inte med längre och slutar vara på forumet.

PROBLEM SOLVED!.

 

och grader är allt lite roligt för skappas det någon slags dyrkan av oss veterans ifrån newbiesarna ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo kul men det brukar resultera i spam och onödiga inlägg för att "stiga i graderna"...

 

Lekparken uppmuntrar ju redan spammande för spammandets skull dock...

 

Men så rensar jag lekparken ungefär en gång i veckan också, och ordassocierings leken lite då och då. Så dom posterna försvinner efter en vecka ungefär. Spam acceptaras INTE på detta forum, varken på lekplatesen eller i något annat forum. Tom en lekplats behöver "regler" så som Docster så vackert uttryckte sig till mig under en chat för en tid sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...